Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 10, 2010

Nafsu Yg Menyelerakan Di Malam Jumaat......

Haaa..ini adalah yg terbaek..semalam malam Jumaat..malam sunat tu..
hehehe..mane ade ape..saje nak wat promo sikit..
padahal tak de apepon..
nak tengok ape yg jadi..??jom layann..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
haa..amek ko..sume menu ayam ni..hahaha mane tak nye..dah tu je ade kat umah..
so kire jadi la kan..ni kire keje keras le gak..bukan senang nak masak cenggini waktu malam taw...
ni kire betol2 layan suami kan..??
terbaeek la..saje je nak inteprem menu di atas..sape mampu masak camni hari bekerja..!!
dah le tu..untuk makan malam plak tu..
peyot suami kene jage k..dan yg penting..menu2 dalam ni..bkn beli kat warung Cik Kiah okeh..
berpeluh2 aku masak..tertonggeng2 aku tgkap gambo..terguling2 aku edit gambo..
brani mulut cakap aku beli eh..
padahal org yg ngate tu yg tak mampu masak camtu..ahakss!!
*
*
*
*
*
*
sebenarnye ni baru skit..semalam aku try wat pencuci mulut..tapi tak jadi..
maaf kan saye ye Pak Abu..apam tu tak bape nak menjadi..hehehe
kembang n naik elok gah..siap berlobang2 bagai..
tapi hampeh..tak menjadi..pelik gak ye..tgk la apam ni..
*
*
*
nak resepi..layan  je..jgn malas okeh.. klik jgn tak klik..

gebu dah..tapi leset je..tak nak naik kembang setaman..musykil gak aku ni...kene buatan org gamaknye..tapi kalu kene buatan org msti jd kembang..semangkok..hehehehe =D

0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...