Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Bukan Untuk Mengandung .. Tapi....




macam yang tulis kat tajuk atas nun. ubat ni bukan untuk mengandung.
tapi untuk kesihatan. harini tergerak hati aku nak search tentang rawatan PCOS.
bukan senang hati bila kita ada penyakit yang tak serupa orang lain.
nak pulak bila melibatkan zuriat. boleh remuk hati ni kalau dikenang2 balik.
tapi masalah tu, kita tolak tepi dulu. bagi masa untuk aku perbetulkan segala
masalah yang tak selesai, segala proses yang dah huru hara, segala sakit yang entah berpunca dari mana. semua tu perlukan perhatian terlebih dahulu sebelom ada Boo Boo Jr.

 mengenai Kordel's Vitex. aku pon tak sure pasal ubat ni.
pertama kali pandang, pertama kali baca 'biodata' ubat ni.
macam2 cerita dan ilmu yang aku dapat.
ada yang bagitaw, ubat ni sesuai untuk golongan yang ada PCOS cam aku ni.
antara yang aku dapat pasal ubat ni  :

 selain tu ada yang gunakan ubat ni sebagai suppliment harian selain Folic Acid.
dengan tujuan untuk mengandung. pada kawan2 yang nak cuba, boleh la ye.
aku cuba sekadar untuk melancarkan cycle day aku. tapi kalau dapat 'bonus',
kira wajib bersyukur la kan..





 


5 luahan hati..:

Unknown said... [Reply to comment]

Qaseh....
Awak dah beli Kordel Vitex ker?? Kat mane yer...kalo nak beli sekitar KL?? Dah cari kat byk tempat, tp tak jumpa pun...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

belom lagi...cari xberjumpa..semua tempat dah pergi...ade gak cari kt farmasi...tp xde gak..klu jumpa..mmg nak beli byk2 la...area rawang n b.beruntung mmg xdela...pelik..!!

Unknown said... [Reply to comment]

Qaseh,

Mcm mane setakat ni misi mencari Vitex? Dah jumpa? Sgt pelik la...area rumah sy pun tak. Sampai ke Perak sana sy cari on the way balik kampung~ per2 kalo jumpa kita sama2 roger la yerk~

Sekian...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

xberjumpa lgpon..mmg susah nk cari..tp ada deal dgn akak farmasi kt b.bruntung ni..dia ckp mgkin bln dpn dia leh tlg tny supplier..klu ada dia inform..nnt apa2 hal sy bgtaw k..

Ryn said... [Reply to comment]

dekat watson or guardian x de ke??? rasenye kalau brand kordel ni..byk jenis ade kt watson or guardian....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...