Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

Nescafe Decaf




Kalau sebelum ni aku ada cerita pasal keburukan Nescafe kan.?
tapi harini aku nak cerita pasal Nescafe Decaf.
Ini keluaran terbaru rasanya. sebab sebelom ni aku tak jumpa pon benda ni.
tapi aku start minum, masa pergi umah Angah.
aku kan taksub dengan nescafe so Angah perkenalkan aku dengan Nescafe Decaf ni.

pada aku rasa dia tak la semegah nescafe biasa tu. kurang umph la kiranya.
aroma dia pon tak best sangat. ala2 je.
memang tak memikat kalbu. tapi untuk kesihatan. ok la ye.
dah nama pon tanpa kafein kan. sure la tak sedap.
semua benda kat dunia ni, kalau dah main kurang2, kompom jadi tak sedap.
ade ka benda yang bila dikurangkan limit sesuatu jadi sedap.? takde kan.
 walaupon takde kafein tapi harga boleh tahan. memang la beza tak sampai RM10 camtu.
tapi kira mahal sikit la dari nescafe biasa.


 cuma yang aku musykil, kalau dah nama tanpa kafein.
kenapa masih dikekalkan nama nescafe tu.? tukar la nama lain, ye dak.?
macam tak percaya je yang dalam nescafe baru ni takde kafein.
apepon yang aku boleh bagitaw, rasa dia memang kurang sedap dari yang biasa.
kalau tak percaya, cubalah beli. Hehe.






 


6 luahan hati..:

Unknown said... [Reply to comment]

mak Yana pon ketagih gak nescafe ni.. tapi seminggu 2-3 cawan je la..
abang Yana cuma xkasi mak minum yg instan..memang xelok.. nanti Yana suruh mak tukar produk ni plak.. hahaha..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

Meme... ayat "semua benda kat dunia ni, kalau dah main kurang2, kompom jadi tak sedap."
ain rasa ada satu bende yang kalau makin dikurangkan makin sedap.. nak tahu apa??? "Berat Badan" :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: kena try nescafe ni bg mak mnum taw...bgus utk kshatan..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: betol..betol... itu yg plg sedap..tp rasanya itu satu jela kot..yg lain xde dah..kan..? kan..?

ch000tz said... [Reply to comment]

ada ke coffee tanpa kafein heheh :p

qaseh johanna said... [Reply to comment]

itu yg menjadi tanda tanya......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...