Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 26, 2012

Durian Crepe!

Dah makin jadi kegilaan kan durian crepe ni.
Sana sini sibuk cerita pasal makan la, pasal cara nak buat la..
Aku rasa buat dia senang je pada tekak aku yang dah makan durian crepe ni.
Mak aku lagi sempoi...
Dia cakap kulit kuih gulung/ketayap yang warna hijau tu letak inti durian lenyek campur eskrem vanila.
Hahaha.. Orang kampung kan..
Mana la mak aku taw pasal whipping cream atau cream cheese bagai.
Kalau bagi dia mozarela ke, cheddar ke taw le dia..
Uli tepung.. Buat pizza tabur cheese tu..
Tapi betul jugak cakap mak.
Kulit durian crepe tu buat macam adunan kuih ketayap.
Inti tu la kena usaha sikit..
Whipping cream campur dengan isi durian.. Dah siap durian crepe!
Tapi kalau dah nama malas... Beli jela, macam aku ni haa.. Murah je.. Durian banyak2 kat kampung tu rugi kalau campur cream bagai..
Makan macam tu saja lagi sedap.. Kalah durian crepe! :))

* Jasmin pon makan durian crepe. Tu yang terlena sampai nganga tu.. Hehe *

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 luahan hati..:

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply to comment]

kalo pikir2 betul jugak..lg puas makan durian begitu sajer..
hehe..sampai nganga jasmin tido..cute jer mulut die terlopong..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...