Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

Nak ke mana tu ?!



Sempena hari berbahagia yang akan kunjung tiba hujung bulan ni.
dapat pulak offer nak berjalan2 ke pulau.
bagus.. terima kasih abang.
tapi cuti awal bulan 2 ni baru ke sana. takpelah. asalkan ada.
pergi pon dengan bajet yang ciput2 je.
takde la mampu nak meredah awan kan. tapi insyaALLAH
akan menyeberang laut. yela, dari Lumut ke Pulau Pangkor naik feri. Hehe.

sebenarnya aku takut taw nak merancang segala bagai ni.
kalau nak pergi bercuti atau ke mana2 melainkan balik kampong, baik pergi je.
sebab buat sementara waktu ni aku sikit fobia dengan tragedi tahun lepas.
dah merancang baik2, En. Boo Boo pulak kemalangan.
terus lepas tu aku jadi lebih berhati2 kalau nak merancang bercuti.
 tapi aku harap, yang kali ni akan berjalan lancar.
akan dipermudahkan urusan pergi dan balik.
insyaALLAH. mana taw ada rezeki di Pangkor nanti.. :))



 


12 luahan hati..:

cheqna said... [Reply to comment]

insyaallah
semoga semuanya dipermudahkan allah

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Hari bahagia ujung bulan?? macam same je hari bahagia kita ni? hehe~


*Semoga ada rezeki untuk kita yeee.. =)*

pnsusu said... [Reply to comment]

amin...
amin....

insyaallah...moga dipermudahkan

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh cheqna, begitu lah hendaknya..aminn..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

weeeee.... madi in Pangkor... terbaikkkk

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eida :: eh sama ke..? 30/1..sama ke.?kalau sama kira 'kembar' la kita ni eh.? hihi


**insyaALLAH...mana la taw..rezeki kan di mana2.. :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pn susu :: terima kasih.. ada rezeki sama2 kita kongsi berita..

semoga semuanya dipermudahkan..aminn..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: jom la ain..boleh wak auf jln2..dh lama rsanya nk jmp budak boolat tu..!

Aki said... [Reply to comment]

pergh, bulan madu tu..

sudipVSsenduk said... [Reply to comment]

usaha tangga kejayaan....

Pen Biru said... [Reply to comment]

doakan yg terbaik..amin..amin..amin...

Masya said... [Reply to comment]

saya pun dah lama tak pergi pulau pangkor.. cadang nak pg tgh tahun ni.. tp xtau lagi dpt pg ke.. x huhuhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...