Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

"Ilmu Penunduk Suami" : bukan untuk dijual !


setiap minggu. bukan sebulan sekali.. ada saja yang mencari kat blog aku
ni tentang ilmu penunduk suami.
ingat aku ni jenis buat nasik kangkang ke.? sudah2 le tu buat
kerja syirik camtu. tak cium bau syurga taw aniaya suami camtu.

En. Boo Boo aku tu memang seorang yang suka membantu.
kadang2 ada la jugak malasnya. tu tak dinafikan..
tapi rajin dia takle sampai tahap masak 
untuk aku ni. dia lebih rela makan roti kalau aku tak masak.
dan kalau aku tak sihat, dia sanggup p tapau kat kedai !

 so takde istilah siapa nak tundukkan siapa. masing2 ada tanggungjawab.
sendiri fikir la ye bila dah hidup bersama ni.
tapi aku ada pernah letak post mengenai "Ilmu Penunduk Suami" ni.
cuma bezanya mengikut cara aku la kan. lagipon time tu baru je kawen.
setiap orang ada kaedah masing2 nak ikat suami, ye dak .?
kaedah aku ni selamat dan akan cium bau syurga. insyaALLAH.
jemput ke SINI ye :)





 


1 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

eh² ade jugak orang nak search mcm tu yer... nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...