Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 7, 2012

GENDANG GENDUT TALI KECAPI KENYANG PERUT SUKA HATI


Harini Chik dah mula kerja, kat Jusco Rawang. semoga semuanya 
berjalan lancar. masa mula2 kerja ni, biarlah kita 
bersusah2 dahulu, bukan apa.. sekadar cari pengalaman kan..
bukan nak kerja tetap lagipon, dari kerja yang susah ni la,
kita akan bersemangat untuk sambung belajar di masa depan.
sebab banyak bezanya orang yang ada pelajaran dengan 
yang hanya cukup2 makan. jadi, mulakan dari bawah,
supaya kita lebih sedar diri. okey..?


 dan pagi ni jugak.. aku buatkan sarapan burger untuk Chik.
okey la tu kan. Chik pon kenyang perut suka hati pergi kerja.
En. Boo Boo pon sama, tinggallah aku sorang2.
basuh baju, kemas rumah sikit2. treadmill pon dah lama tak panjat.
malu kat Chik. Hehehe. ni dia dah start kerja, boleh la mula balik senaman.
petang ni En. Boo Boo balik. ingat nak pergi tengok Chik kat Jusco.
saja bagi semangat kat dia sempena hari pertama bekerja ni.
selamat bekerja Chik.. :)




 


2 luahan hati..:

Dalila Hamid said... [Reply to comment]

dela dah breakfast.... tapi tgok burger ni aduhai... lapaq balik!

ratusiput said... [Reply to comment]

wow burger tu mengancam la... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...