Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2012

Handbag !



 handbag. . kenapa orang perempuan suka handbag.?
dan yang pastinya, handabag tu mesti ada macam2 warna dan bentuk.
sebenarnya aku pon penggemar handbag. punya koleksi
handbag yang pelbagai. . tapi takde la sampai kena buat bilik khas untuk itu.
kalau ikot perkiraan, aku punya lebih dari 10 jenis dan warna.
macam2 brand. tapi yang paling aku suka adalah
Sembonia dan sekarang ni addicted dengan Carlo Rino.

handbag aku takde la mahal2 macam orang lain.
mungkin ada yang suka Guess, LV, Longchamp, Coach. .
tapi aku cukop dengan jenama murahan camtu. . sebab aku tak perlu 
nak ikat perut dan mengidam sampai 2,3bulan
semata2 nak beli sebuah handbag.
ada duit, berkenan lepas tu beli. . tak perlu nak tunggu lagi bulan depan ke apa.
tapi kebanyakan handbag aku beli tengah sale la. .
kalau takde sale pon tapi dah berkenan, aku rembat je.
asalkan hati dah berkenan, poket penuh terisi cash.
lain la kalau berkemampuan, semua boleh beli
even tengah bulan pon. itu memang kaya la kan. .

dan untuk hujung bulan ni aku teringin nak tambah koleksi lagi.
maklom la dengar2, ada tunggakan gaji yang masuk.
syukur kalau dapat duit lebih bulan ni.
tapi satu keperluan ke handbag ni.? pada aku perlu la kot.
sebab aku belom ada lagi handbag warna timo.
timo. .? color apa ni.? entah la. aku google tadi
pasal satu handbag ni dan warnanya macam ni.

 
warna apa ni. ? tapi handbag pattern camni la yang
aku nak beli nanti. aku suka handbag yang gemok2 dan besar ni.
boleh lindung separuh badan pada handbag. 
nampak la aku ni kecik sikit. . ala sikit je pon. . Haha.



 


10 luahan hati..:

Parin's wife said... [Reply to comment]

aku pun suka sembonia dgn carlo rino, sebab tu jek yg mampu nak beli pun..murah2 pun 300 lebih gak harga oi...mahal ler tuh bg aku..aku pun dh lama tak beli handbeg baru..tunggu tunggakan gaji ni jugak nk rembat beg baru..yeay!kikikiki

Noli said... [Reply to comment]

dah lama tak bertukar hbag..yg last handbag hantaran dulu..hehe..

ratusiput said... [Reply to comment]

cantik gak kale bag tu.tp ratu skang dah berbalik pada bag2 biasa cam bli bag kat summit ke..atau yg biasa2 je.sbb sembo...CR ni...bila slalu n hari2 guna...dia tak tahan jugak kulit dia...terkopek2...elle pun sama...tp kalau tuko2 maybe taklah.cuma ratu jenis kalau dh pakai satu...tu la ratu pakai n lenjan hari2...tu yg tak tahan lasak agaknya...tp design dorang mmg cantik2.harga pun kira boleh beli lg la...drp nk bli LV ke hape ke kan yg harga jerutttttt... :)

Unknown said... [Reply to comment]

saya suka Elle...
tunggakan gaji ni nak beli benda nak buat kenangan. Duit Kutu pOn dapat bulan ni gak....Syukurrr....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

YANA : ikot kmampuan la kn.. dh itu je mmpu.. hihi nk beli sekaligus pon snang, xyah nk idam lelama.. hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ibu wafa :: bila dh stat keje ni, harus la bertukar kn.. sblom ni dok umah je.. lpas ni abes la abi, asyik kena ajk shoping je.. hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

umaira :: ooo..ade gak.. tp 1 jela..warna putih + silver..jrg pkai sbb tkut kotor kn.. kta ni pulak jns pemalas..phm2 jela.. hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu :: sokong ratu 200%.. sama dgn 1beg smbonia sy tu, mmg suka sgt pkai, lastly color jd lebam tp xtkopek.. huhu yg carlo wrn merah tu, suka gak pakai n lastly ada terkopek ckit2 kt zip blakang.. trus smpan 2,2 tu dgn baik..

pkr byk kali sblom pkai.. hehe

fifa said... [Reply to comment]

Akk wat entry psl hnbag gk!!ter inspire dgn blog mimie..haha

Noura's Boutique said... [Reply to comment]

Dapatkan handbag berkualiti setanding dengan apa yang terdapat di pusat membeli belah pada harga murah.. kami juga mmpunyai stok handbbag yg diimport terus dari US dengan diskaun yang menarik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...