Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 10, 2012

Apa batang, batang ??


datang opis, saja tengok STAT blog. aik. .?
baru 7.30pagi. dah keluar perkataan yang pelik2 .?
apa la yang di cari tu ek, risau aku !
tapi kalau diulang baca keyword tu, kelakar pon ada jugak.
bapok ke apa orang yang cari ni. .
cari teruna idaman tapi 'batang aku' dihentamnya. Haha
kalau bapok pon, jangan la sampai menyangap kat sini. !
 dosa weh. . dosa . .



 


8 luahan hati..:

Riny said... [Reply to comment]

pelik2 je yg dorg cari...ish3..:)

Pen Biru said... [Reply to comment]

HAHAHAHAHAHAHAH!!!!

::EIDA:: said... [Reply to comment]

HAHAHHAHHAHA!!! Pagi pagi dah buat ida tergelak.. sapa lah bijak pandai tuuu... hahahhahahaa!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

nak buat camne..! kalau dikenang2 mmg rasa kelakar...

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

meme : org psiko dtg menjengah pepagi hari.. hehehehe
*ain beli mende tu kat chow kit

pena rozie said... [Reply to comment]

ha...ha...ha....

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

kat stat aku pnya blog pun sama.ada gak aku jumpa org gila search bnda2 pelik cmtu.igt blog aku tu blog lucah ke.haish

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

pelik sungguh! mcm2 yg dicarinya.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...