Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

Ikan bakar Tangling



bila hujan dan sejuk2 camni. . mula terbayang2 nak makan sesuatu yang 
pedas dan berasap2. air lior ni asyik meleleh je bila
kenangkan ikan bakar Tangling. sedapnya. .
aroma belacan tu takkan hilang even makan lunch, dinner pon
leh dapat bau lagi taw, cuma rasa dan warna tu dah takde la ea.
kalau ada, mau tutup kedai ikan bakar ni.
makan sekali je tapi boleh bawak sampai malam. Hehe
  kalau ke sana, aku suka ikan cencaru atau kembong.
lawan pulak dengan sotong. aish.
kalau tak kena RM 16 jangan suruh aku makan la ye.

ini gambar bulan lepas kalau tak salah aku.
gambar dah lama pon aku dok tatap hari2. teringin sangat aih.
bila nak pergi lagi ye.
kawan yang selalu drive datang opis tu dah tukar driver.
naik komuter lagi sanggup dari kereta dia kena lenjan 
dengan kawan2. alahai kawan. .
bila la kamu nak drive datang opis lagi ni. .?
jangan bagi alasan kamu belom tukar spotrim dan tayar okey.
kecik hati aku. . .



 


1 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ida pun suka makan kat asana.. kene pergi awal.. kalau tak tak de parking kan... heeee~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...