Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

Pertama !



Dah lama tak update blog.
Pertama, dari Khamis pagi dah balik kampong !
bertolak dari rumah 1pagi. ada kecemasan kat kampong.
kematian mak saudara En. Boo Boo, sebelah rumah je
dengan family En. Boo Boo. jadi tak wajar la
sekiranya tak balik kan. . Al-fatihah buat arwah maklang.
bila dah cuti hari Khamis,
takkan nak masuk kerja hari Jumaat.
owh. . aku bukan seorang yang rajin. lajak kan jela cuti itu. .

Pertama, update entri untuk bulan April.
orang lain dah banyak cerita, maklum la dah hari ketiga.
aku baru nak mula, so ini entri permulaan.
nanti kita cerita benda lain, banyak cerita dah peram !
kalau balik kampong, even ada internet pon tak guna,
sibuk berulang sana sini. . maklom la kampong aku dengan En. Boo Boo
sebelah2. tak boleh bagi alasan la nak cakap tak larat. Heh.

 Pertama, pakai baju polkadot warna warni datang opis.
baju baru okey. ! beli bulan lepas, boleh pakai dah bulan ni.
dari dalam komuter lagi orang dok puji cantik.
isy. . malu aku dibuatnya. sebelom ni aku tak pernah ada lagi
baju polkadot sebab tak berkenan, tapi baju ni okey la.
bukan kain cotton macam orang lain dok pakai tu. .
 lagi cantik dari tu la. :)



 


6 luahan hati..:

.:Yana:. said... [Reply to comment]

baju polkadot?? teringin gak nak ade.. leh geng ngan dhia..

Parin's wife said... [Reply to comment]

kain polkadot yg org jual 4 meter 70-75 rgt tu kan?mmg cantik,colourful.bila pakai nampak muda and ceria sbb warna warni aidilfitri.kekekkee

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ida suka pakai baju polkadot.. heee~~~ Tepek satu pic.... =)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia :: haaa.. beli la satu.. bleh geng dgn sy gak..!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: byk la ko..aku pny murah je.. semeter br rm3.50.. malu kot nk ckp..bju org lain mhal2..aku beli masa offer kt kamdar!




ieda :: ni br pertama kali pakai.. cpnah ada sehelai pon.. nk tgk..? tungguuu...

chinta... said... [Reply to comment]

qaseh..jgn lupa tepek gambar baju tu okey..hehhhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...