Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 27, 2012

Untuk buang bintik hitam putih !



maaf kualiti gambar kurang memuaskan.
dan maaf jugak sebab tiba2 ada kaki terjulur sebagai background.
time kita nak amek gambar kan, time tu la kaki
kebas nak kena lunjur ! geram aku.
 lastly aku letak je gambar kaki orang tu. padan muka. Haha.

tentang Clear Pore Deep Cleansing Mask ni
sebenarnya aku terpengaruh dengan Eida. serius aku tak tipu.
walaupon tak pernah jumpa dan hanya dengar dia membebel,
still aku boleh terpengaruh dengan dia. haih.
pengaruh rakan blogger kan.
FYI, aku dah guna benda alah ni dah seminggu.
tapi aku baru taw yang aku ni ada masalah bila pakai mask camni.
kalau mask Bioglo yang selalu aku pakai tu takde pulak masalah.
pakai yang ni ada masalah pulak.
masalah peluh kat hidung ! pelik ok.
bila dah letak mask ni kat hidung, time nak tunggu kering tu punya lama.
En. Boo Boo dah kering, aku punya dok basah lagi. .
bila aku check kat cermin, aku tengok hidung aku berpeluh.
eh, apa masalah ni. ?
duduk bawah kipas pon boleh berpeluh jugak ke.?
dan penyelesaian nya senang saja.
tak kering lagi pon aku dah sental kopek mask ni.
bosan kot tunggu lama2. lastly hidung En. Boo Boo yang licin.
benci sungguh aku menengoknya.
owh aku memang bukan seorang yang penyabar. . .



 


3 luahan hati..:

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

zana ni kadang2 rajin, kadang2 maklas sgt nak pakai mask.. seminggu tu kdg2 x pakai langsung.. teruk betul.. huhuhu

hanidatul shatira said... [Reply to comment]

HIHI..hani pon pakai ni jugakkk.....mmg superb...pastu bile da kering..kemain meleleh2 air mata menarik....hhuhuhu

::EIDA:: said... [Reply to comment]

HAHHAA!!! Kuat betul power of blogger kan? hihi

Eh eh.. kene tunggu sampai kering tau.... Sabar lagi dan selamat mencuba... sakit kan bila nak tarik tu? uuuu~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...