Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

Mask Bioglo dari Cosway



tidak la mampu seperti orang lain yang pakai mask sekeping je 
dah harga RM50-60. nak buat camtu memang layak tapi 
lepas tu 2minggu tak pergi kerja sebab minyak kereta takde orang isi.
bab makan kena gak makan, tak boleh elak dan tak boleh buat lebih kurang. Heh.
mask ni aku guna sejak dari sebelom kahwin lagi.
harga berpatutan. takde la sampai meruntun jiwa. ala kadar maksudnya.
sejak aku sunburn ni, ada jugak la aku tepek mask ni.
dah abes stok pon. nak beli sendiri, kena guna duit sendiri.
kalau pergi dengan En. Boo Boo kompom la free kan. Hehe :)

 sejuk dan bau buah-buahan. lebih kepada bau orange sebenarnya. sweet je.
pada aku, mask ni lepas kita tanggalkan pon, takde rasa kulit berminyak.
kulit still lembut dan licin tanpa minyak. dan lebih segar.
mask ni pada aku lebih mudah la sebab lepas pakai terus je buang.
kalau jenis yang bancuh sendiri tu, alamatnya boleh pakai sekali jela.
lepastu simpan berkurun2. sebab malas.
aku sebenarnya lebih selesa guna mask sebelom tidor. kalau masa tidor
aku rasa mask tu boleh berjalan sendiri. esok pagi bangun,
tengok2 dah sampai hujung kaki.
so tak berapa mujarab la kan. pada aku la.
apepon, yang penting mask ni tak perlu guna hari2.
cukup la seminggu 2 kali atau sekali. kalau nak lagi jimat, guna 
la yang ada kat dapur tu macam asam jawa, timun atau telor. 
cari la resepi yang sesuai dengan korang ye.
selamat mencuba :)



 


6 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

okla tu..sy pun dah berkurun tak pakai mask..betul2 xde masa.nak pakai dia kena baring baru best..kalau nak buat kerja..susah la pulak

Aki said... [Reply to comment]

tempek nasi je.. :D

Masya said... [Reply to comment]

saya tak pernah pakai mask, teringin jgk nak cuba.. xtau brand ape yg okey huhuhuhu

ratusiput said... [Reply to comment]

cosway mmg byk brg2 dia yg bagus kan...

fifa said... [Reply to comment]

Mie if beli brng cosway guna no ahli org lain blh ke

qaseh johanna said... [Reply to comment]

boleh je kak..sy pon beli guna no ahli aunty saya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...