Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

CD55 : Pati Delima (Gulsan)



alhamdulillah. di pagi Jumaat yang mulia ni. aku dapat rezeki.
ada kawan opis yang TTC sama dengan aku, sedekahkan pati delima ni.
beberapa hari lepas aku ada ceritakan pada dia tentang pati delima
dan amalkan minum susu kambing yang dikisar bersama 2bijik kurma.
dia takde blog so aku kongsi dengan dia seadanya.
maklom la dia dah TTC selama hampir 4tahun.
 family mertua dah mula bertanya.
tapi aku ada pesan, jangan stress sangat.
sebab dia takde masalah apa cuma ovum dia kurang matang.
gynea pon ada nasihatkan dia jangan terlalu stress kan diri.
sentiasa cool je. aku harap dia kuat dan tabah.
bercakap memang pandai tapi hati sendiri pon rawan jugak.
cuma aku still boleh sabar. dan aku nak dia pon sabar. .
rezeki tetap ada cuma bila, itu bukan kerja kita !
 semalam dia beli pati delima ni. dia beli 2 botol dan bagi pada aku satu.
aku terkejut jugak la sebab tiba2 ada orang yang sanggup berkongsi camni.
mula2 aku menolak jugak sebab aku rasa dia lebih memerlukan.
tapi bak kata pepatah, rezeki jangan ditolak. so aku terima la. :)
apepon, terima kasih ye. kita usaha sama2.
sharing is caring la dear. apa yang aku lebih,
aku akan cuba kongsi dan sampaikan.
orang yang tak alami masalah cam kita tak akan faham apa yang kita rasa.
betol tak geng TTC. ?



 


4 luahan hati..:

ratusiput said... [Reply to comment]

bagus jugak bila da jual camni yelah kdg2 bukan sng nk cari buah delima...time cari tu la takde...ktne jual ni...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ini org sedekah..katanya beli kat bangunan MARA depan SOGO..hehe

jauh kot kalau ratu nak dtg sini..try cari yg online punya..dlm RM12-15 je kwn sy beli..

Noli@Ibu Wafa said... [Reply to comment]

alhmdulillah..moga sentiasa dimurahkan rezeki..aminnn

Anonymous said... [Reply to comment]

Een bru cuba pati delima gulsan sminggu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...