Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

R E Z E K I


Assalamualaikum. . .

Pagi ni aku bangun je tidor, aku kejut En. Boo Boo.
selalu aku mandi dulu baru kejut dia. entah kenapa pagi tadi, aku kejut dia dulu.
dia bangun, cuci muka semua. terus dia cuci pinggan mangkok
semalam punya yang penuh sinki. lepas tu terus masak air sekali .
bagus suami aku :) syukur.. rezeki sampai akhir hayat.
insyaALLAH . .

datang opis, sign in blog. pandang kiri kanan cari idea. dapat idea.
tiba2 ada kawan baik hulur buah tangan dari tanah Indon. terus lupa idea !
amek gambo, upload terus untuk dijadikan cerita. terima kasih papaDAm :)
semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan jangan lupa kawan2.
rezeki lebih elok dikongsi bersama supaya sentiasa mendapat keberkatan.
syukur alhamdulillah. rezeki dapat kawan yang baik2 :)



ini la rezeki yang memang disangka2.. Hehe. nampak sangat aku yang
nak kan. ? ala.. aku taw, kalau papaDAm ni berjalan ke mana sekalipon,
hadiah untuk kawan2 dia takkan lupa. itu la istimewanya dia.
*Rul,, pagi ni belanja nescafe tarik ye :)
 cantik tak beg ni .? mesti la cantik. bertemakan Shaun the Sheep !


 dan makan2 pon ada gak kat opis ni.
nasik lemak ayam. rezeki, rezeki . . memang tak putus rezeki 
aku pagini. syukur pada mu Ya Allah.



 


4 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

tang nasi lemak tu aku suka.. ha ha ha..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

rezki rezki.. best best.. nasi lemak free.. weeeee.. jgn makan manyak2 tau

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aki :: kalau boleh sanggup tak mandi pon xpe, asalkan dpt nasik lemak free kan..?? :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: sikit je ain..satu senduk je.. hehe tapi ayam goreng tu menggoda sgt la.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...