Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 3, 2012

Dia bukan OKU ! !



 ada kerja. tapi mood dah sampai Pangkor. Heh. ayat buat orang benci.
 malasnya nak menatap kerja atas meja ni. nak pulak di penghujung minggu.
adeh la. rasa tak sabar nak balik ni.
gambar Anje ni aku saja buat background desktop.
tapi ada yang jugak soalan yang sakitkan hati demi melihat gambar ni.

Dia : Sapa ni.. ?
Aku  : Adik.. yang bongsu. !
Dia : Dia memang camni ke .? mmm ada masalah. ?
Aku : masalah.????
Dia : adik ni OKU kan..?!
Aku : wooi . .dia saja la buat camtu.. ! amek gambo main2. itupon salah ke.?
Dia : isyh. . nanti juling betol2 baru taw. !
Aku : haah . ? ?

adik aku normal la. kalau tak normal pon, layak ke kamu hina dia. ?
anugerah ALLAH jugak ni. harap hati aku terbuka untuk maafkan kamu . .
ingat, yang sihat pon boleh sakit !
 ada banyak kisah Anje kat dalam blog ni. antaranya.

 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...