Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 24, 2012

5 Rahsia Kenal Anak Dara



Ini semua melalui pembacaan aku dari AAP. aku nak berkongsi
dengan lelaki teruna yang kat luar sana. Teruna saja okey. yang tak teruna, 
sama2 la cari yang bukan lagi dara. Haha. baru la adil namanya. .
diri sendiri busuk, ada hati nak cari yang wangi. tak malu. wekk :p
apapon. ini cuma sebagai panduan, kebenarannya masih lagi
tertakluk pada malam pertama masing2. :)

1. Dahi
Bagi wanita yang masih dara akan mempunyai dahi yang halus dan licin. Dan jika tidak suci lagi, maka akan muncul kedutan yang tidak begitu terlihat dan samar-samar. Ciri ini tolong bezakan dengan kedutan kerana usia. Kedutan kerana sudah tidak perawan, terlihat samar-samar dan akan terlihat jelas semasa tertawa atau bercakap.

2. Mata
Ciri pertama boleh kita lihat pada matanya. Jika wanita yang sudah tidak perawan bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam (hitam) kemerahan. Atau ada tambahan garis keriput. Sedangkan jika masih suci maka matanya cerah berseri.

3. Hidung
Seorang gadis yang masih suci dari jamahan lelaki hidung belang, mempunyai ciri fizikal pada hidungnya. Apa itu? iaitu pada hujung hidung terlihat ciri kemerah-merahan. Sedangkan untuk gadis yang sudah tidak perawan akan mempunyai warna merah tapi lebih pucat.

4. Pipi
Jika gadis masih perawan maka pipinya akan menggairahkan dan merah segar. Kalau seorang wanita sering dicium kesannya adalah pipinya menjadi tidak merah lagi. Ciri lain boleh dilihat jika seorang pipi dari wanita tidak perawan terdapat garis melintang yang tidak begitu jelas.

5. Telinga
Seorang wanita yang sama sekali belum tersentuh oleh lelaki boleh juga dilihat cirinya pada telinga. Bagi wanita perawan maka telinganya akan akan nampak halus dan bersih. Sedangkan telinga pada wanita yang sudah tidak perawan akan menjadi sedikit leper. Kerana waktu malam sering digigit :)

Sebenarnya ada banyak lagi ciri-ciri perawan tapi kerana ia melibatkan organ-organ sensitif lebih baik  tidak diceritakan :) . Ciri-ciri diatas sudah cukup untuk membezakan mana wanita yang masih dara atau tidak. Nanti cerita lebih2, langsung kena banned pulak blog aku. .  Hehe





5 luahan hati..:

eMMe said... [Reply to comment]

ala...kalau camni tak rahsia la,
confirm ramai yg tau,
rahsia kenal anak teruna ade tak sis?heheh...

Pen Biru said... [Reply to comment]

Haha..Kna banned ke,lg ramai tetamu ke? Haha..

Eryati said... [Reply to comment]

ahahaha...harus adil la kan..yg x teruna cariklah yg tak dara..ngahahah..mmg adil..tp kan biasanya si tak teruna ni kompom nak yg dara...huhuhu..

schaze zainn said... [Reply to comment]

hikhik.. kalo nak tau org tu teruna ke tak cane?ekeke

Masya said... [Reply to comment]

hihihihihi.... banyak info tu.. sy sendiri pun tak pernah tahu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...