Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

Projek Hampir Berjaya

weeee.. baca betol2.. dengan tenang dan lafaz bismillah yang cukup idgham, dengung segala.
okey.. aku bagitaw adalah hampir berjaya ye.
bukan atau dalam erti kata lain belom berjaya lagi. Hehe

semalam aku bagitaw aku ade nak wat apam kan. kununnye nak berlagak le kan.
tapi alhamdulillah la. memang menjadi pon. tapi nape tak kembang setaman cam yang penah aku wat sebelm ni. ? ? kenapakah ? why ?




 camtu je rupenye. takde pon kembang sangat. aku rase die belom nak kembang kot aku dah angkat die. aku nak die pecah2. ke api aku tak cukop kuat ?
ntah le. dah usaha yang terbaaeek dah semalam ni.
aar.. sebelom lupe. aku wat apam keledek. cam orang sasau aku paksa
En. Boo Boo pusing 
Rawang n Bukit Beruntung. aku nak keledek kaler pepel ni. Hehe
seb baik jumpe taw. aku amek kat sini.

ni nak bagitaw. korang taw sape yang tolong pukul telo, gula segala. ?
sape lagi kalu bukan En. Boo Boo. dah sah2 aku dok berdua je dengan die kan.
so die la mangsa aku sambil2 die tengok bola semalam.
hehe. ape yang penting ? ? kerjasama .... so kene tolong la..



 apam ni cume senget2 je mase aku dok ushar dari dalam periok pengukus.
taknak kembang. En. Boo Boo cakap okey la tu.
sebab kalu kembang sangat. nanti aku riak takbur plak.
isshh.. sangat tak sesuai okey. saje nak kate aku le tu.

sebab aku teruja sangat nak wat apam n lagi plak kami balik dah lambat.
aku makan benda yang cepat di masak je.. haa.. bagi hint dah tu.
tadaaa..
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*
*


 2bungkus pek megi kari, 2bjik telo, sepokok sawi dan 1/2 btg keret.
aku masak dgn penuh kasih sayang.
pastu kat dalam esbok ade 4ketol naget. tu yang aku grg pastu tonggengkan kat atas megi tu.
selesai sudah makan malam aku. pencuci mulut apam tak kembang tu.




 


10 luahan hati..:

miss raihan said... [Reply to comment]

uit.da ok ke setting comment? =P

qaseh johanna said... [Reply to comment]

weee..ok dah...kene approve aku dlu br lepas..

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

huuuuuuuuuuuuuuu!!! sedap kot. WAlaupun hanya megi tpi nampak sangat la marvellous. Suka warna apam tu. Purple.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sarah :: nak ke..?? kalu nak akak okey je.. meh sini nak masak pehtu suap skali..

-✿ Ayu ✿- said... [Reply to comment]

perghhh....lapar2... kakanda xnk bg kat adinda sket ke...kuikuikui...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

owh.. mari lah wahai adinda ku ayu..skang ni amek bau jela.. kite kan berjauhan..hehe

Warna Warni Kehidupan said... [Reply to comment]

walaupun pelakon utamanya ialah apam tapi nak komen tang megi tuh, amat menyelerakan huah...

rizwan's sweetheart said... [Reply to comment]

hahah... kalau dah kembang sangat nanti riak dan takbur... perghhh... ayat! kena setepek... =))

qaseh johanna said... [Reply to comment]

wwk :: haa..megi tu mkn pns2 mmg le sedap.. mkn time bila pon sedap..hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

fda :: amboi..ayat tu macam nk smash iiiii aje...ciss siap kamu fda si bdk cengeng..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...