Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

boleh ke bosan dgn berblog ?

Bosan ke dgn blog ? ?
mana ada.. aku tak penah bosan. aku selalu tulis apa yang jadi pada diri aku.
bukan aku tulis tentang ape2 fakta pon. sume dalam imaginasi aku.
ape yang aku wat. ape yang aku pikir.

so mane ade istilah bosan kan. jauh sekali istilah takde idea.
tu tak penah terjadi kat aku. aku rase kalu malam2 pon aku still boleh berblog.
aku rase akan ade entri sebelom tido.

tapi tak. aku tak penah pegang lappy tu lepas En. Boo Boo tegor aku.

"sayang ni.. time opis fesbok.. kat umah pon fesbok.. bla.. bla.."

sejak tu. aku tak penah dah online ape2 kat umah. aku taknak cari pasal okey.
kalu kat opis En. Boo Boo izinkan aku berblog n fesbok.
nak publish post n entri sampai lebam pon lantak lah.
tapi kat umah adalah mase untuk layan die.. ! ! Hehe

so tu la sebab aku jarang online kat umah. bukan aku taknak. tapi tak boleh.
nak jadi isteri mithali kene la dengar cakap suami kan.
so itu la yang aku wat.

apepon. aku tak penah bosan dengan blog. even takde sape bace blog aku ni.
aku sentiase luahkan ape yang aku wat. ape yang aku rase.
tanpa paksa. tapi dengan rela. ! ! !

 


 


3 luahan hati..:

Unknown said... [Reply to comment]

bosan gak aa kadang2 bila ada anasir2 yg suka mengacau blog org lain ni

qaseh johanna said... [Reply to comment]

blog pemes mmg le camtu..hihi blog sy ni sape la yg nk kcau..

norliza said... [Reply to comment]

assalam...
saya tagg qaseh
http://norliza989.blogspot.com/2011/02/giveaway-kawaii-handmade.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...