Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 24, 2011

hei.. mereka kawan aku!

S E L A M A T    P A G I  .....  S A L A M   2 1  R A B I U L A W A L


sekejap je dah Rabiulawal .. pastu Rabiulakhir, Jamadilawal, Jamadilakhir, Rejab, Syaaban pastu kite akan tempuh Ramadhan.

sebenornye.. aku pon tak bape ingat sangat bulan2 Islam ni. Serius ye.. tak tipu. baru je pas tengok kalendar..

tu yang tersusun elok je bulan2 tu. Hehe. kadang2  malu pon ade. bulan Islam pon tak ingat. tapi bila masuk Ramadhan. pandai le plak kire tarikh.

harini aku hepi.. bukan sebab aku menang kontes ke ape. tapi bile ramai yang suppot aku dalam dunia blog ni.

dulu aku tak kenal Ayu. Fda, Edy, apezs, SCC .. tak taw pon yg mereka tu wujud. skang ni aku kenal mereka.

mengkin mereka lagi lama dalam dunia blog ni. follower dah mencecah ratusan, ribuan.. tapi mereka masih singgah blog aku ni.

masih sanggup tinggalkan komen. dan ade yang bagi penghargaan. cam dak wunny ni. die bagi ni untuk follower die. mekaseh dak kecit.



tapi aku kenal mereka. disebabkan ada blog otai kita, Ben Ashaari. ramai kawan yang aku kenal dari sana.

mereka la kawan maya ku. cuma satu ja aku nak bagitaw. apa yang aku tulis dari rasa hati ku. apa yg kamu sume baca, bukan aku karang dulu.
bahasa yang aku gunakan mungkin kasar. tapi itu la aku. sampai bila2 pon. aku akan tetap jadi macam aku.

psstt.. banyak sangat nak letak nama. letak sikit2 dah la ye. Hehe. bila2 letak yg lain plak okey.





 


2 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

hehe kak wah nama apezs pon ade..
horeeeee... apezs xdelaa lama sgt dlm dunia blog kak.. baru 44 hari baru hehehe..:)

Tapi apezs tahu kak pon mampooooo seiring dengan yg lain.. Tanpa mereka tanpa kita siapalah blog kan kannn.. En Ben the best pon kak.. saya pon xberapa ingat bulan islam *malu.

yes be urself.. like its..;)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: baru tp tgk follower dah ramai kan..akak mane sampai beratus pon..hihi

kalu takde en.ben..takde la akak nak jumpe sume kwn2 akak ni ha..

apezs..mekaseh sbb suppot akak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...