Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

GENG CAMAR 46

aku sakit kepala ni. tapi masih nak update. tetibe aku ingat pada kawan2 masa belajar kat politeknik dulu.
ni bukan kawan2 biasa. ni bukan nak puji atau apa,
tapi ni la hakikat. kawan2 adalah segalanya time kita di perantauan.
*ceh.. macam belajar kat oberse plak.




mereka la dunia aku dulu. aku belajar untuk bertapak di dunia luar. adalah bermula dgn mereka.
dulu. aku ingat lagi. ada la 3-4 orang yang aku tak suke.
maksud aku tak penah nak ade persefahaman. memang depan jumpa muke manis je.
tapi belakang. ko kata aku. aku kata ko. Hehe.
maklum la zaman nak membesar kan. masa sem1 aku dok asrama.
ok lagi la. masih muka suci  lagi coz tak kenal sape.
sem2 dah mula tunjuk belang. dah mula nak gatai sana sini.
aissh. kenangan betoi la..

sem3 aku g latihan Industri. pastu bila masuk balik sem4. aku kena dok luar.
maksudnya kene menyewa la. berserabut time tu. siap gaduh2 lagi. 
orang tu nak dok sini. orang ni taknak dok sana.
orang tu cakap sana banjir. kang orang ni plak cakap mahal.
hehe. lastly. aku dok dgn diorang ni.
bleh dikire musuh gak la. tapi takpe. aku pikir 1 je time tu.

" hang hai hang.. aku hai aku "

pergh..! ! tu mase mule2.. tapi bile dah lame2 aku ngadap muke die. die ngadap muke aku.
kami jadi rapat. kami boleh tido same2. kami boleh buat keje bodoh same2.
dan yg paling penting. kami makan pon kongsi pinggan.
memang seronok bila dikenang. takkan jumpa dah saat camtu.

skang ni.. 4 dari kami dah kawen. 3orang dah ada anak. aku ja blom lagi.
mungkin blom rezeki. takpa la kan.
tinggal lagi 2orang. tu pon sorang dah bertunang. tunggu masa nak disatukan.
tinggal lagi sorang. aissh. kawan aku yg sorang ni taknak kawen ka..??
tak pa2.. aku doakan hg bahagia dgn sapa saja.

aku rindu mereka. mereka adalah yang pertama mewarnakan dunia luar aku.
semoga bahagia kawan2. semoga kita berada dalam redha-NYA.
aku harap.. apa saja salah paham kita selepas ni. harap jangan dikenang.
ingat la saat kita pernah susah senang. suka duka.
masa tu kita tak pikir sesiapa. hanya..kita..


- GENG CAMAR 46 -



psst :: hanya mereka saja ingat kenapa CAMAR 46 .. =D


 


6 luahan hati..:

-✿ Ayu ✿- said... [Reply to comment]

giliran ayu lak tag akak ...hehehe...jum join GA ayu...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

uit..dh wat GA sndri dh..hehe ok2..

aibaks said... [Reply to comment]

nanti kawin jgn lupe ajak aibaks skali tau.. hehe.. nak gak rase nasi minyak ke.. nasi arab ke.. pe2 nasi la kirenye..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

amboi..stakat nak makn nasik minyak tu..meh umah sy je la aibaks..hehe

N@diA^SoBriE said... [Reply to comment]

walaupun nadia balqis bukan geng camar 46,tp masih still in my memory xjd nk dok kat camar 46..hehehehe...mcm2 la kan time tu..but forsure kita mmg dok skali dlm kelas..n slalu bergosip..hahahaha..best moment with u miemie!!xkn lupe smpei bile2...miss u so much!!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

nadia::hehe..mekaseh sebab sudi singgah blog aku ni..ye banyak citer pasal PKU..cume aku je malas nak g scan gambo2 dulu..

kalu tak..dah penuh dah citer kat sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...