Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Sizzling Yee Mee

okey. ni resepi beberapa ari lepas. sedap le gak.
sebab kalu pegi mane2 foodcourt time berchenta dolu2.
ni le antara menu wajib kami berdua.

bile dah kawen ni. hampeh je. tak jenjalan mane dah. nak plak bile sume boleh wat sendiri.
lagi le En. Boo Boo suke dok kat umah.
jimat minyak kete. jimat tenaga. dan yang penting jimat duit.
lagi 5tahun camni leh angkat BMW weh. Hihi.




 kuah yang agak pekat. kami slalu g makan kat foodcourt C4 Wangsa Maju.
kat situ bes die punye sizzling. tapi dah lame tak g makan kat sane.
die letak sawi. so aku pon nak letak sawi. telor pon aku letak gak.
tapi untuk En. Boo Boo jela. aku tak makan telor tak bape masak ni. erkk!

aku amek resepi dari Kak Hana Jipung. same je aku wat dengan die. 
cume aku tak letak minyak bijan. takde kat umah.
nak buat pon senang sangat2. sambil pejam mata pon boleh wat taw.
sedap. n memang superb.

En. Boo Boo bagi markah 99.9% je.
yang lagi 0.1% tak dapat sebab die yang kene basuh pinggan, periok segala.
hehe. tapi tetap kire markah penuh la kan.

kalu ade bekas cam kat kedai tu mesti lagi bes kan.. mau melecor lidah punye makan.
mekaseh ye kak Hana. pasni leh pinjam resepi lagi.
jangan lupe cube taw. senang + sedap.
tak tipu okey.




 


2 luahan hati..:

♥ MiSs WuNny ♥ said... [Reply to comment]

sedapnye..da lame xmkn sizzling yee mee..
terliur dbwatnye!huhuhu

kamoo ditag
http://whoseqasehhazrie.blogspot.com/2011/02/quizzes-tyme-by-miss-wunny.html

qaseh johanna said... [Reply to comment]

memang le sdap.. blom rase dah sedap ke yang..??hihi

okey..nnt akak wat ye..akak bz skang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...