Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Sarapan yang baik adalah dari rumah.


aisshh .. arini aku sibok sikit. ntah nape ade keje nak kene wat.
oleh sebab semalam makan ciken chop. ade la lebihan mashed potato n gravy ckit.
so aku jadikan die sarapan En. Boo Boo even aku dah terlambat nak siap g keje.
sarapan En. Boo Boo adalah perkara pertama yang aku target bila mata aku celik di pagi buta.



 sebab lambat. coleslow * eh betol ke eja camtu ?? aku tak buat.
even roti tu pon aku tak sempat bakar. dengan telo goreng pon nampak serabai.
tapi at least aku tetap sediakan sarapan En. Boo Boo.

prinsip aku satu je. aku taknak En. Boo Boo makan hasil air tgn org lain untuk sarapan die.
even susah kene bangun awal pon aku tetap akan wat kan.
walaupon cume roti bakar sapu cokelat.
sowi ye En. Boo Boo tak makan kaya. sbb tu umah aku sentiase ade nutella.

tapi ade gak ari yang aku tak sempat bangun awal sebab terlalu letih @ sedap tdo.
selalunya aku akan buat samtin yang dah memang ready dalam peti ais. 
bukan sentiase ade pon. tapi terus terang ckp. jarang le takde.
contohnye macam ni.


puding kastad.

so kalu lambat camne pon. aku akan siap2 potong letak dalam piring. n wat susu.
aku harap tabiat aku ni akan berkekalan sampai bile2.
even dah de anak ramai pon. aku nak teruskan camni gak.
sarapan mesti hasil air tangan aku. itu wajib ! !



 


6 luahan hati..:

whitecappuccino said... [Reply to comment]

Wah! bagus gitu..isteri mithali..semoga berkekalan ya.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hehe..mekaseh..doa2kan la ye semoga berterusan camni..

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

kak qaseh.. akak buat saya rindu nak kawen.. ada isteri mcm akak.. semua sediakan... makan sedap tu.. xyah pk nak makan ape lepas ni.. tp xlayak lagi nak kawen.. sedap puding tu kak...;)

*kekalkan ye kak tabiat ni, semoga suami akak bahagia hendaknya..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: hehe mekaseh ye..akak pon harap tabiat ni berkekalan. even yg simple pon takpe tapi yang penting bleh wat suami kenyang..

eee..gatai nak tawen eh..??hihi semoga apezs cpt2 kawen...beesssss!! =D

Anonymous said... [Reply to comment]

amboi... amboi qsehhh... hehehe... tp betol pe qaseh cakap tu. kan ke nak jaga suami tu mestilah lebih dulu mejaga perutnyer.. biar dia salu makan makanan kita.. barulah biler kita takde dia sasau tak lalu makan... hahaha.. jahat kan?

meh singgah blog fda... ada entry pasal pahala untuk isteri yang terakhir sekali...

Unknown said... [Reply to comment]

adeh..terus lapar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...