Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

Pencarian Blog Paling Hensem Dan Cantik 2011

alahai adindaku AYU.. menagapa kekanda di'tag' lagi.
ooohh.. sungguh aku perlu berkorban keranamu.
tapi tidak apa. lepas ni. kalu kekandamu ini ada masuk kontes. 
kamu la yg akan aku cari.. hehe

kalu nak taw citer.. ape yg dicari oleh Enchek Luncai ni.
sila la kamu orang klik pada banner itu ya..



 nak tag jejaka dan jejaki.


 

6 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

apezs pon nak join jg lah senangnya.;)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haa...join2...bes ni..

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

ahaks. Ada gak perasan headar baru. Ehem =_= blushing.

pasal cardigan tu mmg nak pon. Memang da beli da tapi ase macam nak tambah koleksi ag.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

amboi...mane bleh tak perasan kan..of kos le header tu yg dipandg dulu..hihi

dah bli xpela..tak nak tulun dah le camtu..klu tak bli lg buleh la tulun..hehe

Encik Luncai said... [Reply to comment]

nice blog..thanks join..good luck..erm apezs shah join la..hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pak enchek luncai..mekaseh ya...apezs jeles tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...