Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

lamaran diterima....

Assalamualaikum..

Salam Februari

wah..dah seminggu umat manusia masuk bulan Februari. Ko baru nak bagi salam.
Hahaha. Ya ampun.. =D

Sebenor-benornye balik kampung. ate bile dah ade kat kampong nun idok le banyak
beno layen *line nye hehehe
makanya terpaksa la melupakan sejenak ektibiti feberet ni.

jap lagi aku nak wat rentetan sepanjang seminggu aku bercuti. Hahaha
cuti lame sangat otak pon jam dah. tak taw nak naip ape bende sebab banyak sangat yg bersarang 
kat pale otak ni.


5hb Februari 2011


angah yg sengeh lebih2..cit..apala..!!

Angah..adik aku yg selalu cari pasal dengan aku. yang selalu kami gadoh same2 time kecik2 sampai le beso. yang selalu menangis bile aku buli die.
sekarang die dah disunting orang.
sekejap je mase berlalu. tahun lepas giliran aku. kalu takde aral belah laki nak dalam tahun ni gak.

 tapi entah le. mak abah pening pale dah. stp tahun kenduri.
tapi ayang.. adik aku yg no3 tu dah kene sound awal2 dgn mak.
mak suh die bersabo lg 3-4tahun. mak cakap satgi tak larat nak layan cucu. Hehehe


cincin yang loggar =D


apepon.. tahniah angah. harap jodoh ni akan berkekalan. semoga bahagia. semoga ini adalah yang terbaek dengan restu mak abah.







2 luahan hati..:

So Shy Lady (SSL) said... [Reply to comment]

salam ziarah,
rasa tak puas, kan cuti pesal tak bg sbulan heheh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kalu cuti sebulan kang mau tak nampak dah jalan balik umah..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...