Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

Monday Bluess

salam pagi. salam keberkatan. Esok MAULIDUR RASUL kan. maknanya sok aku akan cuti.

bila esok cuti. makanya arini aku akan malas bangun pagi. akan malas nak pegi keje. akan malas nak wat sume.

pagi tadi aku sediakan En. Boo Boo dengan semangkuk oat + susu je. memang aku malas. 

bile En. Boo Boo bangun. die akan wish " Moning sayang ". tapi arini aku tak balas. aku tengok die dgn mata terkebil2.

die pon pelik. mesti die terpikir

" apehal plak org umah aku ni. pepagi dah nk tunjuk prasaan. "

aku bersiap. dalam hati memang aku taknak keje. selalu aku akan wat macam2 alasan untuk taknak keje.

itu memang difahami oleh En. Boo Boo. aiishh. AKU MALAASS!!! TAKNAK KEJE..!!!

sambil bersiap aku menjeling2 katil yang belom kemas sepenuhnye tu. aku geram. aku sakit ati.
aku nak dok umah.

disebabkan angin malas yg melanda ati aku ni. aku pon ape lg. terdampar balik atas katil. even time tu aku dah siap pakai tudung segala.

En. Boo Boo dah membebel. 

" kalu wat perangai camni. takyah g keje. sayang dok umah sorang2. abang nk keje. "

memang takde rase simpati lagsung. eee.. kecik beso kecik beso je aku tgk En. Boo Boo time tu.

mase on da way datang keje. aku merengek la macam2. wat suare budak2 nangis la. jerit la. macam2.

tapi............ En. Boo Boo tetap anta aku ke stesen komuter. 

aaarrrrgggghhhh ! ! ! !







 


4 luahan hati..:

mimie1678 said... [Reply to comment]

assalam... mari join giveaway bersatu by mimie & DC!

http://mimie1678.com

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tenkiu yang coz invite..

My Little Diary said... [Reply to comment]

salam,

huhu apsal tu tetiba malas. mood takder... period ke??? hehehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

period tak pon..cume malas..mklum le sok kan cuti.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...