Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

Maafkan sayang.......

" Abang.. sayang minta maaf. sayang tak sengaja nak wat camtu. jangan la marah sayang ye... "

sob.. sob.. sob.. sedey.. pagi ni aku sedey. ari sabtu aku basuh uniform keje En. Boo Boo. cam bese la kan.

ektibiti hujung minggu. selalu die sendiri yg akan letak dalam bakul tanpa aku suruh. ntah kenapa ari sabtu aritu.

aku tetibe jadi rajin sgt. aku g kutip uniform die yg tergantung elok tu. baju tu aku cek dulu sume poket.

bile sampai part seluar. . aku cek poket depan n blakang. poket sisi pon aku rase aku cek gak. takde ape.

terus aku campak dlam mesin sebab nak basuh. takde pikir ape dah. sebab aku yakin dah cek sume poket.

aku basuh cam bese. bile time nak sidai..........................................aku terkejut...! ! ! ! ! 

abes baju En. Boo Boo.. sume jadi berhabuk putih. time tu aku cuak sgt dah. ape kene plak ni..

aku tengok dalam mesin cam takde ape. cume tempat penapis habuk dlm mesin cam penuh habuk putih.

aku memang takut sgt time ni. aku sidai je. sebab aku pikir mungkin tisu je kot yg aku lupe buang dr poket En. Boo Boo..

tapi kalu tisu selai.. nape berhabuk sampai camtu skali..! ! aku dah mule rase tak sedap ati.

sebab ade baju yg teruk sangat. maka ada yg aku basuh lain. ada yg aku hentam iron je lepas kelulusan En. Boo Boo.

pagi tadi mase nak g keje. En. Boo Boo pon bersiap gak la. die memang akan bersiap awal. tibe-tibe..

" sayang....sayang ade jumpe tak kertas mase basuh baju abang ni..?? tu penting..form order ade dlm tu.. bla.. bla.. bla.. "

Haaa.. time tu aku memang dah rase cam nak tumbang dah.. aku dah dapat tangkap dah ape jenis habuk putih yg banyak dalam mesin tu.

Huwaaa.. memang aku cari nahas kan. bile aku citer je kat En. Boo Boo die terus terduduk. muke die memang dah lain macam.

mase antar aku pagi tadi. die diam je. taknak bergurau segala. aku punya la minta maaf. die diam je.

bile aku nak salam die. aku minta maaf.. die cume cakap..

"Takpe laa.. bukan salah sayang. sayang tak sengaja kan.. abang tak marah sayang pon. abang kan sayang sayang.. "

sambil kuar dari kete. aku g keje dgn hati yang berat.... T________T






 


6 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

As Salam

Alooooo kak, sian pulak asenya...
mungkin tak sengaja kan.. sedih lak asenya.. sabar jelaa yea..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

salam..apez..

nak wat camne...salah akak gak ni..tp sedey la..

Lida Rahim said... [Reply to comment]

aiyoooo... tp benda nak jadi, dah cek dan pon kan? harap en. boo boo dpt penyelesaian dgn segera.. Insya Allah ada jalan tu

nway, tq folo me.. me folo u back

qaseh johanna said... [Reply to comment]

axelinda :: harap2 camtu la hendaknye..takut die kene marah je dgn boss..

setakat ni pon henpon ni blom lg ade msg dr die..

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

alolololo. Jgn la sadiss. Bukan nya akak sengaja kan? En bo02 pon cakap dia x marah. heee..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sarah :: mmg tak sengaja..tapi rase bersalah tu tetap ade..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...