Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

"SUDIR"......DALAM KENANGAN



SEMALAM.. AKU CUTI. TAK DATANG KEJE. DOK UMAH JE. SO ARINI KEMBALI HANGATKAN BLOG.
semalam aku tengok tv. baru aku taw sesuatu. semalam adalah tarikh kematian ALLAHYARHAM SUDIRMAN.





kalu aku datang keje semalam mesti aku tak taw pasal benda ni. semalam sume tv asyik tayang pasal SUDIRMAN.

kat RTM lagi la. siap ade diorang tayangkan konsert die selama 2 JAM. LAME KAN....

beliau meninggal dunia pada 22 FEBRUARI 1992. masa tu aku DARJAH 1. 

hurmmm.. apela yang dikesahkan ye time tu. setakat penyanyi yang meninggal. ade aku kesah..! !

pada aku.. aku hanya kenal SUDIRMAN melalui cerita KUTOO.. eh.. betol ke ejaan ni.. ? ?

tapi bile aku dah hampir meninggalkan usia remaja.. Haha. Ayat takleh blah....

baru aku taw BELIAU  adalah bintang. adalah lagenda. tapi kenapa bila bintang tu dah hilang.

bila lagenda tu dah takde seri lagi. baru kita nak menghargai.. ? ? kenapa bukan dulu.. ? ?

ketika jasad tu masih bernafas... * ewah2.. jiwang plak dah pagi2 ni..hihi.

apapon.. AL-FATIHAH aku titipkan buat mu......... SUDIRMAN HJ. ARSHAD..








2 luahan hati..:

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

wah 1992 ye? Kiranya time tu Sarah baru umo 2 tahun . Tapi still sarah tetap sarah kenal la. Lagu2 arwah sedap kot. al-fatihah buat arwah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ermm.. time tu sarah berhingus lg..
jalan pon dok terkedek2 lg kan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...