Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

Kasih Suami

Assalamualaikum.
Selamat Pagi kawan2 sume.

mmm.. pagi ni aku nak menghuraikan tajuk diatas. Hehe.
ni citer semalam. kan entri yg last semalam aku ade bgtaw yg aku sakit kepala kan.
seyes. memang sakit sgt. sampai umah pon masih trase sakit.

bile En. Boo Boo amek kat stesen KTM. die risau bile tengok muke aku yg lain macam bile thn sakit.
die pon trus nak wak aku g klinik tapi aku cakap malam nanti. nak balik mandi dulu.
dalam kete tu macam2 la yg die tny. sampai aku letih nak menjawab.
bile aku suh die relax. baru die stop bebel macam2.

sampai umah. aku trus baring atas katil. memang niat kat ati tu nak letak kpale je.
taknak pikir ape2. nak tdo time tu dah lewat sangat. dah nk maghrib.
masa aku relax. En Boo Boo ade kat dapo taw. Haha.
part ni yang kelakar. die cakap die nak masak. die tak masuk keje dah.

aku cakap trus trang la k. aku sebenarnye tak bape nak suke die masak. tak sedap.
" maafkan sayang ye "
betol. aku rela aku yg masak. tapi die tak bagi. die suh aku mandi.
tapi mulut die bising sangat.
tanya bihun kat mne. cabai letak mane. nak potong camne.
tu yg aku malas tu. tapi dah die nak wat gak. lantak lah.

dan lastly hasilnye
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Bihun Goreng Randok

dah macam Cik Mat Gebu dah. Hehe. siap ade nuget bagai. yang paling kelakar tu.
siap ade cabai potong. pastu letak sudu seksiap. hehe
boleh harap gak la En. Boo Boo ni.
tu pon hasil tunjuk ajar aku dari depan tv.
yang penting aku boleh makan.

 terima kasih abang. terharu sayang bile abang jaga sayang camtu.
sanggup belajar wat sesuatu untuk beri keselesaan pada sayang.




 


7 luahan hati..:

Shafa said... [Reply to comment]

hehe... mmg terharu kan bila kita sakit husband la yg buat semuanya. tak pernah2 buat pon kekdg dia cuba gak. tapi pepahamlah. hasilnya kureng... seronok gak sekali sekala...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

skali skale leh la harap.. kalu nak suh wat hari2..hurmm.. dlm mimpi jela..hihi

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

Erk ? jeleznya baca entry org yg dah kawen nie. So sweet la hubby awak. Suka sgt lelaki yang mcm ni. Harap2 dapat la suami yg mcam ni one day nnt. amin. tolong doakan ye? Smg bahagia hingga akhir hayat. Btw bihun tu nampak sedap. Perut berkeroncong T_T

qaseh johanna said... [Reply to comment]

heheh..pada luaran mmg sdap..tp ok la rsenye..1st time die masak bihun grg..

ni pon kne tunjuk ajr..klu x..ntah apela rsenye kan..hihi

smg jumpa yg lbh baik ye..aminn..

whitecappuccino said... [Reply to comment]

salam kenal dari kak nor ya..

juelee said... [Reply to comment]

wah bagus tol.. sy kalau demam mmg tak bg hubby masak, beli aje la.. sbb kang kiet tak lalu makan die pun kecit ati plak hahah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haha..kelakar kak juelee ni.. smlam mmg xbg die msk tp dh die beria sgt.. yg pntg tunjuk ajr..mmg risau sgt..risau tak sedap..hehe tp ok la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...