Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

HASIL syaitan YG DIREJAM

Weee. ni citer minngu lepas. tak kire. nak hupdate gak.
lantak le. asalkan blog ni tak tercemar dgn habuk.
even citer basi pon..tetap nak hupdate. hurm.. taknak bace pon takpe..
ni kire renungan aku di masa depan.



 sebelom ni aku berlagak sgt kan.. suke cakap wat keje takde ikot sukatan pon jadi kan.
Haa. amek ko. skali tak jadi daa..
kek batik ni aku penah wat dah mase mule2 kawen dulu.
mase tu jadi elok je. tapi yg kali ni wat hati ku kuciwa. huhu.

ni la masalah utama bile kite tamak. sebenornye citer die camni.
haa.. ce citer.. ce citer..
aku nak wat separuh bungkus je biskut marie tu. makanya aku pon sediakan la 
bahan2 dgn 1/2 adunan. milo sume la.
masak la aku ni dgn bersungguh2. En. Boo Boo keje time tu.
kunun nak suprise le kat die. sbb die suke mkn kek ni. hampeh je.
okey2. balik pade citer asal.

dah masak milo, susu, planta segala. aku pon patah2kan la biskut tu.
ntah syaitan yg direjam mane ntah yg rasuk aku. nauzubillah.
terus aku patahkan sume biskut. campak dalam periuk.
ape lagi. memang tak sesuai la kan.
dah adunan untuk 1/2 adunan. aku campak 1bungkus marie.
itu le hasilnye.
dah berbukit bukau bagai. takde shape langsung. siap mendapat kutukan lagi taw.


" Aii sayang.. lombong arang batu mane ni.. pandai sayang ukir. ! ! "


wekkk.. nyampah taw. tak suke.. tak suke..




 


4 luahan hati..:

Natalia said... [Reply to comment]

erkk pic kek batik tu tk jadik ke??tapi nape tetappp nampak menyelerakan sungguhhh!!!oh myyy nyamm nyammmm!!

Azwan@Mr Money said... [Reply to comment]

salam, singgah blog jap.. ade berita terkini untuk pemenang. hehehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

natalia :: rase die kureng ckit la natalia..sbb sukatan salah..kalu ikot law..tak jadi camni..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mr money :: hai nape plak ni... nak tarik blk ke adiah tu..?? jgn wat camtu ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...