Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

SmileY BaggY GiveawaY


menggigil badan ni ha bile tgk gambo henbeg.
alahai..bile la En. Boo Boo ni nak tunaikan janji die ni..??
nak henbeg.. nak henbeg..


 haa.. sape yang tak pengsan tgk henbeg kan. tak kire la ko jenis ape pon. jenama apepon.
asalkan warna dan bentuk tu dah melekat kat ati. memang takleh nak watpe dah.
mata dok lip lap lip lap jela tgk henbeg ni.

nak taw citer.. ce klik banner. layannzz..

 yang besnya kan. boleh pilih taw nak henbeg yg mane. Hehe.
aku dah tentu nak yg kaler coklat tu. ala yg no1 tu.
tetibe drolling that henbeg.

saye dah menurut sume perintah. Harap2 saye dipilih ye. sagu hati pon takpe.
nak tag reramai ni. rezeki orang nak bg kene la share kan. Hehe

 aku nak bagi rezeki ni kawan2. moh le kite.






psstt.. ramai kan kawan2 yg aku tag. tu la pasal.. aku kan murah rejeki.. Hehe



 


4 luahan hati..:

CheQ PP JoY said... [Reply to comment]

thnx sbb join..good luck ye..=)

Hanis MY said... [Reply to comment]

wahh goodluck tau! nice choice..suka yg kaler coklat tu jugak... suh en suami beli lg satu time bday..wee bertambah koleksi!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

CpJ :: time kaseh ye tuan tanah..hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hanis MY :: nak suh die beli tapi blom bli lg..tu yg gram tu.. xpe2 tgh tggu pluang ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...