Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

contest bergaya dengan dress

Salam petang

dah minum petang. dah nak balik. tapi meronggeng jap sblom balik. 
kene tag GA lagi. sape lagi yang tag kalu bukan cik dila.
lambat2 je aku wat GA ni. bukan taknak join @ takde perasaan tapi aku rase cam tak sesuai dgn aku.
haissh.. malu pon ade gak. tak penah aku pakai dress bagai.


tapi mengenangkan dah kene tag. aku layankan je. adiah die plak akan dapat dress mengikut saiz tuan tanah.. kalu le aku menang *ececeh..prasan cam menang je
haaa..korang pikir la kan. ade ke dress saiz aku ??



nak taw cite. ade masalah. tekan sini.




ni kire dress tak ?


haa... amacam..?? aku pon pening. xtaw nak letak gambo ape. kang tak join. kawan2 kecik ati.
aku ni kire bagus la kan. jage ati kawan2. hahaha
so camne tuan umah disane..?? layak kah ??
jangan dihina. jangan di umpat. hehe


ni je gambo yang ade. mase outdoor dulu2.
kire ok la kan. ni pon di kire dress gak. cume lain versi. Hahaha


 nak tag sape ye. kang silap tag. g tag boyfren plak. parah.
jap cari gefren jap.













3 luahan hati..:

-✿ Ayu ✿- said... [Reply to comment]

thanks tag ayu...nanti ayu wat...

UYC Group said... [Reply to comment]

undian tuk ga umar dah dibuka k sowi late :P

Shaza said... [Reply to comment]

http://shazaindahouse.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-tak-nampak-gigi.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...