Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

tolong aku.. bantu aku..

Camne nak mule ye. kang kalu aku luahkan. orang kata aku berlagak plak. aisshh.

aku cuba ye. aku cuma nak bertanya je. kalu takde sape nak kesah pon takpe. tapi ni penting. sebab aku nak tanya je.

disebabkan aku budak baru belajar. aku nak tanya ni. hehe. bape banyak nak tanya daaaa..hihi

ape beza kalu. . . . . . . . . aku. . . . . . . . ::

  • wat setiap komen yang masuk tu perlu aku punya 'kelulusan' dulu. sebabnya aku nak taw kat part mane die komen. so aku tak le ter'misz' nak smash korang balik..hihi tapi kalu wat camni.. cam tak mesra rakyat plak kan.. arrghh tapi at least aku dpt baca sume komen tu.

  • still lagi biar orang lain komen sesuka hati. tanpa mengharapkan balasan. sebab aku tak taw nak godeh kat mane. kalu post tu dah lame. harap maaf la ye. memang aku tak jengah dah. banyak sgt nak klik. kang nuffnang ckp aku ni gila plak. seronok klik sendiri..hehe

so macam mane..?? aku nak tanya je. aku takut kesilapan yg berlaku pada buah ati en.rizwan.. jadi kat aku plak.

pssstt.. poyo je.. cam le ramai sangat yg nak komen kat setiap entri aku ni ha. buleh blah la wei..

woi.. woi.. nak p mana tu ? ? komen la sikit.. pas baca nak blah camtu je.. ? ? tak patot betoi la..







 


11 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

kak qaseh apezs rasa camni..
boleh je wat mcm skrg ni, cuma kureng la..
kita sendiri akan sedar kedatangan en anon kan.. kkdg kena tapis juga, kalau dia berani diri sdri pon xnak laa dia komen den org lain baca yg xelok asenya kan.. pd apezs apezs suka tapis dulu.. bukan ape boleh tgk komen tu.. kalau tak kena g setiap n3 xdibalas susah pulak.. apezs selalunya org komen g blog dia komen balik.. klu xtapis xtau sape yg komen kan hehe..;)

*pendapat je, pjg sggh haha..

BMS/Maziela_84 said... [Reply to comment]

Same la sy pon baru berblog...hehehe
besenyer klu sy terus je terjah kat email inbox ..kat situ leh lah tahu sape yg mengomen...

Anonymous said... [Reply to comment]

weh2... ni royalti ni... royalti untuk dua orang lagi... 1 royalti utk en rizwan. 1 lg utk en rizwan punya buah ati!! suka-suki ea... hehehe... :)) satu nama 1 juta. amacam? wahhh... mkck kayo!!!


lalink... i bukan ilang komen / termiss yang kat entry... fda ilang yang kat cbox... :(( kat komen elok jerk tersergam indah...

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

Ala kak Qaseh. Lebih baik kita tapis dlu. So tahu la orang tu komen kat mana. Boleh gak elak cik Anon.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: wah panjg nye..berpeloh2 nak bace..mekaseh ye..

maziela :: oo..camtu pon bleh eh..?? tp rase cam lmbt je..hihi nway tq bg cdgan..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

fd :: ala..saje je nak burokkn name mu itu..hahaha
bg femes ckit..hehe

uikss makcik kayoo..nak untung je eh?? xde royaltinye..roti ade la..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sarah :: baiklah sarah..hehe.. ni tukang komen sejati ni.. nk upah ape eh..??

aibaks said... [Reply to comment]

tajuk n3 cam lagu tiga abdul tu.. tolong kami.. bantu kami... hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haha..pandai la aibaks ni...hehe kredit untuk aibaks..oyeahh!!

cek chun said... [Reply to comment]

apa kata buat pop-up window for comment. buang notification. kalau nak buat kelulusan, cek chun sokong ajer

qaseh johanna said... [Reply to comment]

cek chun :: mekaseh bg suppot ye..nnt cek try wat taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...