Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Isnin 31 January

Salam pagi.


mmm.. nape entri tajuk tarikh ni? dah le tu. bukan tarikh ke depan. tapi makin kebelakang. 
haa. ari isnin minggu lepas aku tak g keje. amek EL.
En. Boo Boo demam. badan panas. cian die. aku plak punye la rase mithali, trus EL.
*walhal..aku yg malas keje.. Hehehe




aku mane sanggup tinggal die sorang2 kat umah. maka tanggungjawab n peranan sorang isteri pon bermula. bukan senang taw nak amek ati suami nak plak bile dlm keadaan tak sihat.
betol2 memerlukan ketekunan n keazaman. *cewah.. cewah..
bile die demam baru aku rase yang aku perlukan die.
aku rase cam takde pelindung utk aku.
 aku rase tak selamat. aku rase sunyi. aku rase cam nak demam skali.
*mule nak emo dah =D

aku amek hati En. Boo Boo dengan wat kat die 

~ bubur ayam hot ~



tak susah pon. cuci 1/2cwn beras. masak dgn sikit daging cincang.dah agak kembang masuk serai, lada hitam n cengkih sikit. carrot diparut. n ade satu lagi rempah biji. aku tak ingt name die.
dah siap leh letak ayam rebus yg dicarik.
yg penting ade sambal getuk.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
setiap hari En. Boo Boo akan kacau aku. akan usik aku.
bile die tak wat camtu mesti la aku rase sunyi. sape lagi yg ade kat umah tu.
mase tu baru aku taw yang selama ni aku cam tak hargai die.
kalu die ade usik2 aku. aku akan cakap rimas.
kalu die ade cium2 aku. aku cakap die busuk.
kalu die ade peluk2 aku. aku cakap lemas.

macam2 kan. tapi die tetap sabar. tetap macam mule2 dulu.
cume die penah cakap kat aku yang aku ni dah berubah.
dah macam tak sayang die.

padahal bukan camtu. mungkin aku penat dgn jarak jauh perjalanan dr tempat keje n umah.
aku taw kadang2 die memahami. tapi ade mase die pon perlukan perhatian.
perlu belaian. perlu dimanjekan.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sayang minta maaf. bukan niat sayang nak lukakan perasaan abang.


T______T






0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...