Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu





 SELAMAT HARI IBU

pada mama.. ROHELAH BT MASRI
pada MIL.. SITI SALAMEAH BT DARUS

dulu aku hidop selama 25 tahun dengan hanya 1 mama. sekarang aku ada 2 bonda.
2 bonda yang sangat amek berat pasal aku. yang amat sayang pada aku.
memang agak lambat aku post di blog.

tapi aku dah tipon 2 orang insan istimewa ni.
ari sabtu selepas subuh aku tipon mama. ari ahad selepas subuh aku tipon mak abang plak.
keduanya selepas subuh. adil dan saksama. cuma hari je berbeza.

tahun lepas. aku tak sempat bagi apa2 pada mama.
tapi tahun ni aku ada niat sesuatu. pada mak pon ada sesuatu.
harap bonda berdua tunggu kepulangan anakanda ye.

sesungguhnya kasih bonda berdua membawa sampai ke syurga.
aku bersyukur dikurniakan kasih yang tiada nilai ini.
semoga bonda berdua dimurahkan rezeki. dilimpahkan rahmatNya.




 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...