Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

Puding Balqis + Mee Jawa





wah. entri menunjuk kuar dah ni. hehe. okey. ni adalah ektibiti aku minggu lepas.
aku wat ari Sabtu puding ni. sebab aku ingat angah nak datang. tapi die tak datang.
so kami berdua jela makan. sebenarnye nak tunjuk acuan tupperware baru.
selamat patsegi je puding @ agar2 aku. skang dah terbentuk elok ckit.

balik kampong aritu. aku amek kat umah mak. mak ni pengedar tupperware tak berlesen.
boleh hutang kalu nak. pelanggan tetap adalah aku. walaupon kadang2 ade ter'miss' bayor!
tapi dengan anak2 nak berkire ape la sangat. kan mak kan.





 
 ni plak menu ari Ahad. jemu la asyik makan nasik. tu yang tukar menu.
aku wat 2kilo. alhamdulillah. ada tetamu yang bertandang ke umah nak melawat En. Boo Boo.
kakak kat opis ni datang n jugak ucu sekeluarga.

ni kire pertama kali wat. tak penah wat pon sebelom ni.
maklom ke. resepi baru. memang gigih la nak berusaha buat kan.
En. Boo Boo cakap sedap. die la orang last yang bagi abes mee ni.

nak buat pon tak susah. cuma leceh kat part nak kne rebus dulu daging tu.
kentang pon nak kne rebus dulu pastu blend. tapi mee ni takde taugeh.
En. Boo Boo takleh makan taugeh. so takde la jawabnye.

minggu ni tak taw menu ape lagi. tunggu minggu depan ye aku publish. hehe.


 






 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...