Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

alahai...sian kat hang perot.






 dah lama aku tak buka citer pasal makan2 kan. bukan aku tak masak. aku masak.
tapi skang ni dalam tempoh berpantang. banyak benda yang nak kena tepis.
maklum la. aku kan jaga orang sakit. hehe.

selalu aku boleh hentam apa saja. tapi sekarang mana boleh.
aku hanya masak dan makan benda yang selamat2 je.
asalkan En. Boo Boo boleh makan. kang kalu die makin sakit. aku plak yang parah.!

nak plak sekarang ni. banyak keje umah yang aku kena handle sendiri. almaklum le.
nakhoda kapal dah terdampar. aku la yang dok terkial2 wak turun naik sauh. 
*aiks.. lain macam je bunyi tu.. :)
so agak tak berdaya la aku nak buat sume. sebab dah bese. ditatang bagai minyak yang penuh :)

yela. sape tak penat. mana balik nak masak. kemas ape patot.
kadang2 tu aku tak kemas apepon. maklum la, sampai umah dah 6suku.
semayang asar pastu dah bersilat dengan periok belanga segala.
masak pon yang simple2 jela. asalkan perot terisi.

tengok jela menu semalam aku. simple mimple je. tak penah aku jamu En. Boo Boo
camni sebelom ni. tapi dah darurat. belasah yola. jangan banyak komen.
niat asal nak wat sambal tumis ikan bilis + tauhu goreng ni.

tibe2 mood malas berdesup plak. terus goreng bodoh camtu je.
pastu makan dengan sambal kicap. kire okey le tu. kalu ikot malas tahap gaban.
sup sayo tu pon tak jadi. silap2 makan tauhu goreng dengan sos je. hehe.

cume satu je yang aku elak sangat sekarang ni. time aku balik aku maniskan muka.
aku tak membebel tak tentu hala cam orang gila. kang En. Boo Boo
terasa. walaupon penat. biar le aku berleter sensorang dalam blog ni.

yang pasti. aku ikhlas jaga suami aku tu. cuma kadang2 luahan hati tak boleh pendam2. kang meroyan kalah orang beranak 3. apapon. balik ni aku nak masak spesel.
sebab sok kan cuti. aku nak wat ikan siakap stim.
ko mampu ke..?? tak mampu kan.. so shadap..!!










 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...