Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

P.Ramlee..baru aku tahu!


ihsan google


 29 Mei. merupakan tarikh perginya bintang besar ni.
rupanya dalam aku bersuka ria. ada yang menangis hiba mengenangkan pemergiannya.
al-fatihah. semoga roh arwah dicucuri rahmat.

dah 26tahun aku hidup. baru semalam aku tahu kisah hidup arwah.
rupanya di akhir hayat arwah. memang hidop die benar2 susah. mesti orang lain tak sangka benda ni.
sehingga kan semasa nak kebumikan pon. keluarga arwah takde duit.

semuanya hasil dari sumbangan kawan2 yang sentiasa setia ketika susah dan senang.
itulah lumrah dunia. bila kita di atas semua mengaku kawan.
tapi bila dah jatuh. semua lari dan jadi lawan. masyaALLAH.

apepon. ape yang aku tahu mengenai kisah P. Ramlee ni.
adalah hasil History Channel (555) semalam.
ade tribute pasal arwah. sedih jugak la aku. patot la anak2 arwah hidop merempat lepas arwah meninggal. rupenye ade kisah di sebaliknya.

Al. Fatihah...








 


1 luahan hati..:

akuanakpahang said... [Reply to comment]

Alfatihah juga pada allhyaraham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...