Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

Alahan ooO Alahan



Assalamualaikum.



Monday Blues. pada aku setiap pagi, setiap hari aku dok berBlues.. hehe.
arini bukan nak citer pasal Blues sana sini. aku nak citer ape yang jadi kat aku sepanjang cuti 2ari.

aku kena ALAHAN. pada leher. mula2 kecik je. besar wit 50sen.
pastu makin merebak. makin merebak. kat sekeliling leher ni.
bukan kayap. tapi cuma alahan yang cukup merimaskan.

g clinic. doctor cakap takde ape. alahan. mungkin binatang. @ salah makan.
masalahnye kat tempat lain takde. kat leher je. merah je..!
harap2 takde ape la eh. sebab rase merenyam je bile panas ckit.

gambo takde la eh. aurat tu. takkan aku nak amek gambo leher En. Boo Boo plak kot.
harap cepat2 semboh ye. tak tahan nak menanggung azab gatal2 ni.  :)













 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...