Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

sampai bila ??





abang.. sampai bila abang nak 'menyarung' kaki palsu yang maha berat tu. lama sangat sayang rasa.

even baru 18 hari tapi sayang dah terasa lama. bukan sayang tak sanggup nak tempuh semua.

tapi sayang rindu saat kita bersama. sayang rindu nak tengok gelak ceria abang.

sayang susah hati bila abang cakap abang sakit. susah hati bila tengok air muka abang berubah

menahan sakit. sayang diam bukan beerti sayang tak amek kisah. tapi sayang rasa tak kuat.

sayang rasa sayang tak setabah abang. sayang rasa sayang tak secekal abang.

abang.. lagi 17 hari kita nak melangkah ke tahun PERTAMA usia perkahwinan kita.

kalau ikot perancangan kita akan sama2 bercuti. sama2 nak cipta memori indah lagi.

sama2 kembali merasa nikmat yang pertama. tapi... keadaan abang tak mengizinkan.

keadaan abang menyebabkan kita terpaksa tunda saat bahagia tu. sayang sedey.

tapi sayang tak salahkan abang. ini bukan kehendak kita kan abang. mungkin ada hikmah disebaliknya.

mungkin Dia nak bagi kita sesuatu yang lebih bermakna. apa yang pasti...

kita akan terus bersama menyusuri badai ini. terus bersama mencipta sesuatu yang hakiki.








5 luahan hati..:

ratusiput said... [Reply to comment]

moga tersembunyi sejuta hikmah disebaliknya...

*AniE* said... [Reply to comment]

Johanna sabarla..
dugaan untuk awak..
support your Husband..dia sgt memerlukan aak saat sakit ni...

Deanna Syaqieza said... [Reply to comment]

hope..seme ok..folow u


folow me > deannasyaqieza18.blogspot

E K A said... [Reply to comment]

hai johanna....boley ke saya panggil nama ni...;)
salam kenal....saya nak folo tp tak dpt.blog saya ada poblem sket...arap hubby awk cpt sembuh key

qaseh johanna said... [Reply to comment]

terima kaseh kwn2 sume... mungkin ni ujian pertama pada ulangthn yg pertama kami..

doakan lah agar kami cekal menghadapi semuanya..

*sayang kamu semua..muah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...