Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

Satu untuk kau. . Satu untuk aku. .



Baru beli kejap tadi. sempena Ramadhan yang bakal menjelang ni kan.
sesaja nak pakai mug baru. karang bergaduh pulak.
sorang nak milo sorang nescafe. so kita buat asing. takde gaduh2 dah.
jangan tak percaya, walaupon mug ni kelihatan kecik dalam gambar
tapi dia tersangat la besar.
15cm tinggi dan 12.5cm lebar. siap boleh basuh tangan.!
kalau nak letak air sirap bandung cincau yang beli kat bazar Ramadhan tu,
pejam sebelah mata jela, kompom ngam2.
pada yang teringin nak beli tu, datang la AEON Mid Valley.
tempat lain takde jual. Hahaha.
setakat ni, mug ni adalah yang termurah di pasaran,
Rm10 je dapat dua. kau ade.? takde kan. . :)


9 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

hhehe..chinta xde...comel pulak kan.mmg x berebut ar pasni ngan en Boo.Boo

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

alaaa meme.. nak jugakk.. belanja ain satu mug jugakssss hehehehe

Masya said... [Reply to comment]

takde huhuhuhu.....
aeon lain takde yer...
cantiklah.. blh buat hiasan juga kan...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

chinta... hihi pasni xde nk gaduh2 dh.. air memasing..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain:: ooo nk jugak ek.. boleh je.. tp mcm la ain tu nk dtg midvalley time hari bkerja kn.. huhu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

masya:: yup...rasanya klu dapat lg 2bjik..kompom jd prhiasan jela mug ni.. hihi cantik kn..???? -OO-

**sy saja ckp cume ada kt midvalley, tmpt lain xpsti la..

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Wah semangat ramadhan yer.. Hihihi..

Anida said... [Reply to comment]

cantik mug ni.. saya setiap tahun sentiasa dapat hadiah mug bila hari guru..so dah mcm2 mug ada. Siap boleh buat collections..

Siti Nursyuhada said... [Reply to comment]

huh dasyat.... siap beli mug baru.. semangat tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...