Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 28, 2012

Jangan membazir di bulan mulia



 seminggu dua ni. . ada orang meroyan nak beli henpon baru.
rasa nak marah pon ada. dekat2 raya ni. suka membazir.
anak buah makin bertambah. dengan macam2 perancangan masa depan lagi.
dari duit tu beli henpon baru baik bagi aku.
boleh jugak melaram henbeg baru. oppss..!
aku dah tekad, semalam aku bagi kata putus pada empunya diri.
". . tak boleh beli. .! ! muktamad. "
terus orang tu merajuk. . hurmm ada aku kisah. .
nanti aku pujuk la balik. 
yang penting tak membazir di bulan mulia ni.? kan.? :)


4 luahan hati..:

Joanna Yunus said... [Reply to comment]

hehehehehehe

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Kan.. nak raya ni lah nak pakai banyak dit.. hubby ida dah beli baju untuk ida.. RM350!! Punya lah ida mnegamuk sbb mahal sangat... kita lagi nak berjimat.. tapi dia beli tuk kita.. tetiba tersejuk sikit hati.. hahhahhah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eida..untung la..klo sy..sy pon nak..sape xnk kan klo org blanja beli baju or samthin kat kita.. hehehe

Anonymous said... [Reply to comment]

mie, bagi jer la hubby beli. cian dia ko sekat angin dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...