Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 19, 2012

Loser !



apa la keputusan malam ni. . .!
puasakah kita semua esok. ?
tapi sebenarnya aku mengharapkan kita berpuasa hari Sabtu.
sebab nak menyambut sahur 1Ramadhan di kampung.
rasa syahdu je bila bersahur di kampung.
nak pulak bila berkumpul ramai2 kan.
seronok ja rasa. masak apapon semuanya habis. Hihi

tapi rasanya esok belum puasa lagi kot,
maklum la keadaan cuaca yang tak berapa nak mesra ni.
Hujan dan mendung je kat Midvalley dari pagi. .
kawasan Bangsar ni la, tempat lain aku tak pasti la kan.
walau macam mana pon keputusannya,
aku tetap tidak dapat menyambut 1Ramadhan seperti orang lain. .
ini yang buat aku rasa sedih ni. .
bendera merah 'bertandang' di awal Ramadhan. .
tak sempurna lagi puasa tahun ni. .
bila la nak cukup sebulan ni kan. .?
dah tahun ketiga puasa bersama En. Boo Boo tapi still puasa tak cukup sebulan!
T_T


 

5 luahan hati..:

Joanna Yunus said... [Reply to comment]

Selamat berpuasa

eMMe said... [Reply to comment]

Salam Dear, takmo la sesedih.. kali ni bukan rezeki u, esok2.. InsyaAllah... ape pun, kene redha, dah ditetapkan Allah... tapi teruskan usaha, jgn putus asa, moga Ramadhan ini yg bermakna buat kamu...n seluruh umat Islam...

mama aryan said... [Reply to comment]

insyaAllah didoakan semoga,lepas ramadhan tahun ni akan ada berita gembira utk qaeh & suami..apapun selamat menyambut ramadhan yg bakal tiba

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

xpe meme janji period.. mana tahu dapat rezeki bulan puasa kan..

dulu2 ain slalu dapat penuh puasa.. sekali beranakkan 'Auf, amek ko.. ganti sebulan.. huhuhu sengsara.. org makan kita posa.. isk isk isk

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

sabtu puasa....lepas sahur boleh smbung tido sbb cuti..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...