Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 26, 2012

Gadis Hitam Mata Biru...

Cantik tak mata biru anak kucing ni.?
Buat masa ni.. Anak kucing ni ada kat belakang rumah..
Duduk kat rumpun pokok serai aku yang merimbun..
Semak la pulak aku tengok pokok serai.tu..
Dulu ada pokok serai wangi kat depan rumah tapi sebab tak tahan mata memandang dicampur dengan rasa malas.. Akhirnya aku bakar pokok serai wangi tu..
Mengucap panjang mak aku... Sayang katanya.. Jangan kata mak, En. Boo Boo pon geleng kepala.. Hihi
Okey, berbalik dengan anak kucing tu..
Aku ingat nak biar jela.. Taknak kacau..
Ada orang cakap kucing ni pembawa rezeki..
Nak suruh aku bela dalam rumah, minta maaf..
Comel macam mana pon, aku tetap tak bawak masuk rumah..
Aku geli dengan binatang berbulu ni..
Biar jela kat luar.. Untung2 dia boleh jaga belakang rumah kan..
Tapi kalau ada yang bekenan nak kucing mata biru.. Mari la datang Bukit Beruntung..
Sekali dengan pakej berbuka.. Heee

Published with Blogger-droid v2.0.6

8 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

comel nya mata dia...biru macam pkai
contact lenses hehhehe...takut yang berbulu ye qaseh

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Aloooooololoo... nomey nomey !! Biarkan aje diaorang kat situ.. Kucing ni pembawa rezeki... Binatang kesayangan Nabi.. Kalau rajin, bagi makan.. Dapat pahala =)

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Ala jgn geli2... Haiwan kesukaan rasulullah jgak ni..hihihi :)

Pen Biru said... [Reply to comment]

ek eleh..takut kucing ropanya..hahahah

ieja amieja said... [Reply to comment]

samalah akk qaseh..x gemar sgt melayan kucing..tp ank2 akk sume sukakan menatang ni..klu kat kg jgn citer la msg2 duk mengelek kucing..betul la tu bela kucing bwk rezki..cantik mata dia

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

wah chanteknya mata dia.. suka tgk si hitam mata biru ni hehe.. sejak kucing ain mati masa ain pantang dulu.. ain dah x bela kucing.. mmg kitaorg decide sama2.. tapi kucing yg datang tu banyak.. stop kat umah meow meow mintak makan.. lepas makan dia blah.. kiranya umah ain transit tuk makan jerk..

eMMe said... [Reply to comment]

aa'ah kucing ni bawa rezeki... kalo kucing tu kucing betina, then dia bunting, nnt tuan dia pun bunting juga
tapi tu semua kan kuasa Allah swt
Rezeki kan dari Allah swt jua...

tapi saya tak suke bela..suke tgk ekk..nak belai sesaje tu boleh la..nak bela dlm umah..tidak la...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mmm..semua ckp kucing pembawa rezeki ye.. xpela..sy bg mkn je k..nama nk bawak msk dlm rumah, xkan kot... hihih

sy ni bdn je basar tp bab2 binatang bbulu ni, jiwa kecik jugak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...