Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 4, 2012

Photogenic since birth!



Aku sibuk. Sibuk buat board untuk kehadiran kumpulan aku.
korang mesti percaya kan aku sibuk. aku tak tipu.
kalau aku sibuk, aku takkan blokwalking. tapi sempat pulak update
entri baru ea.? luang masa kejap. tak sampai 5minit.
kalau blogwalking kena beri perhatian sepenuhnya. Hee
dalam sibuk2 aku buat board tu, aku amek kesempatan la
untuk tukar gambar aku dalam carta kumpulan aku tu.
saja nak poyo lebih.
letak gambar yang En. Boo Boo crop dari FB aku.
terus kena bantai gelak weh. haremm betol la.!!
macam2 diorang kutuk aku. hampeh betol diorang ni.

". eleh, nak letak gambar kurus la tu. .!"

". . perasan cun la ko ni. "

" ciss, , gambo takleh blah . ! "

sebenarnya diorang dengki dengan tahap photogenic aku ni.
maklum la, tak payah nak buat aksi kembong2 pipi,
tak perlu nak buat mata bulat2, dah sedia elok. hihi
korang nak tengok ke.? okey aku tunjuk ye.
jangan muntah pulak ye. Hehe

*******


*****


****


***


**

*

*

*



10 luahan hati..:

eMMe said... [Reply to comment]

owh comelnye.......
gambar zaman bile ni...
tapi skrg makin comel la...
heeee~
tapi betul la fotogedik la u ni yang
eh!? fotogenit kan... hehehe...

Siti Nursyuhada said... [Reply to comment]

comellllll hu3 nampak sgt diaorg jeles....

ratu siput said... [Reply to comment]

mmg manissss dan comellll :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

emme :: hihi..fotogenik la sgttttt kn... tu gmbo sebelom kawen so harus la pipi tu xsebulat sekarang ni.. hahahaha

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu :: ala..malu ai taw..... hihi
=..=

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sue :: tapi xsecomel awk tu..awk kn versi tiz zakiah.. auuww.. :))

eKa said... [Reply to comment]

comel2.tu yg derang jeles tu :)

Masya said... [Reply to comment]

hihihihi.. ni gambar bile... opss.. tergelakkan juga.. sebab awak senyum kemain lebar...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hahahahahahaha....

masya..awak gelakkan saya hampeh betol... huh

ni gambo masa ank dara la, dlm 2 3 bln lg nk kawen.. hihi

eh, itu aura pengantin la.. berani awk eh..!!

smp skrg..sy mmg suka senyum lebo2 cmtu bl amek gmbo..rasa cantik plak.. kah kah kah.. syok sndri weh..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

alahaiiiiii chumelnyaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...