Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 30, 2012

Mana nak cari cloth pad. .?



ini adalah cloth pad (CP) yang aku beli. antara corak yang aku beli la.
ini masa belom pakai, dah pakai, segan la nak amek gambar.
rasa kurang sopan di situ. Hehe.
okey, pada yang bertanya di mana nak dapatkan CP ni.
mari aku tunjukkan. ini antara contoh link yang aku jumpa.
kalau nak yang jenama Momiji macam aku guna, boleh terus ke laman web ni.

website : www.ecocircle.com.my
email : ecocircle.sdnbhd@gmail.com
contact number : 0126061531

atau boleh jugak order dari SINI

dan

juga dari SANA

sebenarnya dah banyak orang menjual CP ni. cuma kena pandai carila.
ada yang murah. ada yang mahal tapi rate lebih kurang je.
apa lagi kawan2. . jom kita hijaukan bumi kita.



3 luahan hati..:

Anonymous said... [Reply to comment]

kena rajin cari ler!

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

ain dah lama pakai CP.. koleksi pon dah berbagai2.. hehehe biasalah datang mood peod x betol.. memang teruk laaa nak beli pad.. now leh basuh n pakai balik

Unknown said... [Reply to comment]

Assalammualaikum wbt & slmt sejahtera
Dijemput ke blog saya
http://lace-rose-murah.blogspot.com

LACE ROS MURAH RM 4.50 - RM 5.50/meter

Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37 @ call/sms saya Shima: 0122429082


atau emel saya:

nurezqy@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...