Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

bila aku rajin... jap lagi aku malas balik..

panas.. berita panas..
owh.. takde takde je la ko ni kan.
sebenornye takde la panas sangat pon kan. Hehe

suam2 kuku pon takde. saje gatai tangan ni.
tadi kuar jenjalan kat Jusco n Carrefour.
so aku beli ni. apela agaknye aku nak wat ye dengan benda alah ni..




memang la tak buleh makan time ni gak. tapi aku cadang nak wat apam.
apam labu. atau apam keledek. aku tengok tengah hot skang ni kat halaman blogger masakan.
mane buleh lawan diorang kan. tapi aku nak gak la wat. 
kot2 la tangan sakti aku ni menjadi plak.
sebelom ni asyik dok layan apam coklat je.
abes camne. dah itu yang En. Boo Boo suka. aku layankan je.

bagi la aku wat kelainan sikit. bukan senang nak ikat hati, perot muncet, jantung pisang, kaseh sayang En. Boo Boo tu kan..
haa. makanya aku akan jalankan projek mega petang ni pas balik keje.
harap2 jadi la ye. doa2kan lah taw.
cuma 1 je yang aku pinta. jangan komuter buat onar dan durhaka pada aku sudah la..
kalu tak.. memang kensel la jawabnye projek apam aku ni.


 


8 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

pastu post kat kiterg sikit yea kak hehe..:p

Hanis MY said... [Reply to comment]

wow wiii semoga projek mega tu menjadi ya! nanti leh tunjuk hasil kat blog..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: post buleh..bak sini duit setem dgn duit sampul..hihi

hanis :: harap2nya menjadi la ye..pastu bleh blagak jap..**tu pon kalu jadi la kan..hehe

Nur Ede said... [Reply to comment]

AsSalam Jahanna...
Trima Kasih yer.. sudi meluang kan masa menjengah ke umah akak... OOoo Johanna baru jew.. 8 bulan melayari kehidupan indah suami isteri... akak udah 30 tahun... lama kann... akak doakan smoga johana sentiasa melalui saat manis dan bahagia hingga ke hujung nyawa... kesabaran dan ketabahan ada lah pengikat kasih sayang sejati... panjang ler pulak mukadimah nyer... sowri erk... akak follow..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

nur ede :: mekaseh ye akak..insyaALLAH..sy pon mgharapkan yg terbaek dlm ikatan ni..cuma kami belom dapat rezeki utk b3 lg..doa2 kan la ye..

akuanakpahang said... [Reply to comment]

Projek buat apam ok tu :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aap :: haaa,, mala2 takde keje..projek apam le jwbnye..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aap:: malam2 ye..bkn mala2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...