Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

Silap tekan..terus keluar apam.

Salam..

Sebenornye ni nak wat auto publish..tibe2 tertekan publish post..aish..jahil btol la..
tapi takpe..lain kali bleh wat lagi kan..ni kire penutup untuk ari JUmaat le kirenye...hehehe
nak masak ape pon tak taw lg la setakat ni..
kalu ikot perancangan nk makan mee kari..aissh..
boleh ke ni makan mee kari..mmm tapi org kata yg sedap tu la penyakit..hehe


aikss...sebut pasal mee kari..tetibe kuar apam yg gelap gelita ni kn..hehe
sebenarnye nak ucapkan time kaseh pada KAK MAS..
ini kak mas punye resepi..

Nak resepi eh..amek sini ye..jgn malas tekan..

~apam cokelat~


dan atas tunjuk ajar dari kak mas gak la blog aku akhirnya bleh masuk gambo..
oyeeeaahhh..!!
time kaseh banyak2...
memang sayang le dgn kak mas ni...muah..muaaahh..
*
*
*
*
*
*
*
SELAMAT BERHUJUNG MINGGU



3 luahan hati..:

Mas said... [Reply to comment]

wahhh..seronoknya dia....jngn sedih2 lagi tau..he..he...
mesti bersemangat balik nk n3 kan resepi2 yg best2....
k.mas pun tumpang seronok masalah qaseh dah selesai....yeess...

aibaks said... [Reply to comment]

haha.. wat apam cokelat? cam takpernah rase.. pe rase die mas?

akuanakpahang said... [Reply to comment]

Salam, cam tu le kalau tersilap teknik nak buat macam mana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...