Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

foto kiut

selamat kan aku..selamat kan aku.. semakin hari semakin parah ni. semakin hari semakin gila.
ape ke hei nye yong? ate kalu kamu nak gile pon. kamu gile la sorang2. haha. manolog sorang2 time lunch. pe kejadahnye ni.

sebenarnye aku dah tak tentu arah. sejak pandai join GA ni. ari2 nak join. kalu takde tu rase cam tak bes je. mesti aku nak kene jenjalan @ di tag oleh kengkawan. pada asalnye cume nak cari sahabat di alam maya ni tapi makin jadi parah pulok. makin syok sendiri..!!

menang tu insyaALLAH la kan kalu ade rezeki. bukan wak kuar modal ape pon kan. cume side bar le penuh berderet2. hahaha

ambboooii.. banyaknya ulasan. hehe kalah dapat Oscar. sebab tak penah dapat Oscar le ni aku pura2 bermonolog sendiri. okey.. dah2.. full stop ye puan.   baaaik..!! =D





ade lagi kontes ni. tentang foto kiut. haha. macam2 la penganjur ni. mereka ni sungguh bermurah hati dan kreatif. mmm kontes ni dari Ka-Ching PreLoved. aku dah wat ape yang die nak. so harap diterima ye tuan tanah ye. =D

nur atiqah syahirah bersama mak cik die :)



 ni gambo yang aku nak letak sebagai taruhan. harap tidak dipandang sebelah mata le ye. walaupon ramai lagi yang bes n kiut. tapi aku tetap nak join. semangat tu beb..!!



0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...