Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

ape kes la diet camni...gile extreme!

okey..nak citer siket ni..
ari Jumaat malam adik2 dtg umah..sorang yg keje kt MINDEF..sorang lagi blajar kt REMBAU..
sebab kn aku ni kaklong yg baik hati..maka aku pon siapkan le mkn malam adik aku..
n untuk EN. Boo Boo sekali le gak..
tak kan le nak bior kn die..ye dak..??
memang giler la makan kn..aku saje je masak bg bes sket..
bukan selalu dpt berkumpul btol tak..

tapi agak terkilan  sebenarnye...aku ingat nak wat nasik kerabu..tapi bleh plak..kt area umah aku tu kelapa bleh abes..cam tak masuk akal je kan..
di sebabkan terlalu mengidamkan nasik kerabu..maka..tercetus la..
1 resolusi..hahaha


amek ko..nasik kerabu tp lauk nasik lemak..hahaha
sila bantai gelak ye..
yela..aku nk makan nasik kerabu..dah takde kelapa..terpaksa la aku mkn nasik lemak je..
tapi ade le gak sikit2..sebab nasik tu wrna biru..hehe
kalu nampak kt omak kt kpg ni..mau nanges die..tgk anak die ngidam sampai tahap camni..huhu

untuk pencuci mulut plak..hehe
ni kire hasil nukilan En. Boo Boo..die yg tolong ngacau sume bahan2 ni..
tak larat kot nak pukul lelame..jom tengok..


haa..ni la..mekar setaman..memang terbaek kn..aku plak yg makan banyak..ni amek dr kak mas..
kak mas gune gula melaka..aku ganti gula merah..
kak mas gune bekas cumil2..aku gne loyang yg segedabak..haha
takpe2..asalkan dapat beri yg teristimewa kt adik2 n En. Boo Boo..


mmm..diet stop jap dari 8pm sampai le 11pm.. =D



4 luahan hati..:

Mas said... [Reply to comment]

apam tu nmpk lembut jer..tak pe qaseh..janji sedappp...
haaa..nasi tu...wakaka..boleh jdi mcm tu...tak pe la..janji lepas kempunan, k.mas pun ingat nasi kerabu....ehhhh....ada sambal.....he..he..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ala kak mas ni...nak wat camne..dah kelapa xde..hajat nk mkn nasi kerabu membuak2..

sbb xnk ilang feel..lantak le..jnj mkn nasi kaler biru..dr xde kn..hehe

Anonymous said... [Reply to comment]

kretip n inovatip neh...

tqah~

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haaa..time ni la gunenye subjek pendidikan seni cikgu rosnah...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...